Jeg har et underligt problem. En kunde har sagt, at han ikke kan se tyverialarmerne i denne kategori: http://miraca.dk/6-tyverialarmer Altså... Når han klikker på en vare i kategorien, så viser den bare kategorien igen. - I de andre kategorier virker det fint. Er der nogen der kan be- eller afkrafte at siden bare køre i ring i denne kategori, og ikke i andre? |
Underligt hjemmesideproblem
|
Hej Carsten. Jeg kan godt klikke videre til produktet. I Chrome Mvh Jens |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Og efter lige at have kigget koden igennem på de 5 annoncer kan jeg heller ikke se hvordan den fejl skulle være mulig, med mindre der er noget obskurt javascript i spill som jeg ikke lige kan se.. (Det ville dog være mærkeligt og totalt overflødigt i denne sammenhæng) |
Hejsa, Ved du hvilken browser som kunden benytter? Jeg tror nemlig det er IE 8, hvor den slags Ajax/Javascript kald ikke virker optimalt. Jeg har selv tjekket i forskellige browsere på min Mac, her er ingen problemer |
YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks
Virker også fint her i explorer. Spørg ham lige hvilken Browser han bruger. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Jeg har ærlig talt ikke spurgt. - Men hvis det var noget med browseren ville jeg forvente, at det heller ikke virkede i de andre kategorier. - Det siger kunden det gør. Jeg overvejer mere om der er noget med redirects i min .htaccess |
Virker fint her i Safari. |
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Så vidt jeg kan se sker der ikke nogle AJAX kald, og alt virker fint selv med Javascript slået fra. Tror heller ikke det har noget med din .htaccess fil at gøre da fejlen så også ville opleves ens af alle. |
OK. Grunden til at jeg overvejede det var, at der er lavet om i 301 redirect nogle gange. Og hvis browseren cacher det, så kan den måske have cachet noget der får den cirkel der jo er til at opstå. - Det kunne MÅSKE forklare at det kun er den ene kategori. Den er muligvis langt ude, men jeg er lidt blank for andre ideer! :-) |