Du har helt ret, og ja - sidder og tænker "Hvorfor fanden har jeg ikke selv tænkt på det før" Haha.. For ja, selvfølgelig skal man da prøve på alle de måder man har tilgængelig for at få folk til at komme ud med deres meninger. Handler jo om at få folk til at bidrage og føle deres mening tæller :) Mht de andre ting du mener der kan forbedres, så må du gerne skrive det her - eller via PM hvis du synes det er bedre :) |
Hos mig var loadtiden over 8 sekunder bare for at komme til forsiden. Normalt vil jeg have klikket videre efter 4-6 sekunder i den tro at siden var nede. Det er godt nok nævnt andre steder, men jeg siger det lige igen fordi den hastighed kan være dræbende for trafik til siden.
Hvad med at opfordre dine medlemmer til at linke til siden via facebook hvis de er glade for den.
Jeg ville også overveje at fjerne det store banner om hvorfor man skal signe sig op, jeg synes at det flytter indholdet ret langt ned på siden, og derfor gør det sværere at se det som har værdi for brugerne. Og mon ikke folk nok skal tilmelde sig hvis de finder indholdet interessant.