Ikke 80-100.000 kr ? .... Tror der skal gives en del kompromi til kun 8-10.000 kr, især når man også skal tænke på at den skal være sikker at fragte ens børn i. |
Helt korrekt. Ny bil jeg skal have
Ikke 80-100.000 kr ? .... Tror der skal gives en del kompromi til kun 8-10.000 kr, især når man også skal tænke på at den skal være sikker at fragte ens børn i. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Helt korrekt. Ny bil jeg skal have |
Haha grinern Henrik |
Kører selv i en golf 2.0 tdi. Har gjort i over 10 år ingen problemmer med nogen som helst af dem overhovedet, og jeg tæskede bilerne løs på deutche bahn tit:) |
Så ville ej helt klart kigge nærmere på en S-max, hvis du vil have mere plads? så en Ford Galaxy som er stort set samme bil som S-max, der er kun forskel på designet. |
SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk
Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.
Nu må i stoppe, der kan ikke være 3 autostole i en Golf og hvem leaser en gammel Golf 5 eller 6 for den sags skyld ? |
Undrede mig sku også lidt Kan der egentlig være 3x Auto skole i en Skoda Superb ? ... Har lidt mine tvivl, men det er alligevel en ret stor bil. Ellers er der vel også VW Touran, men nævner dem nok mest fordi jeg selv hælder til VAG mærkerne |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
En VW touran er en mellem MPV hvor S-max er i den store klasse. Der er ikke kun bredden af bilen du skal tænke på, men indretningen og højden, så du ikke brækker ryggen hver gang du skal spænde børnene fast. Der er også mulighed for at få 7 sæder i en MPV, der er der ikke i en Superb. men den har massere af benplads, det er helt vildt. Hvis du er vild med VAG? så er der også VW Sharan som er samme bil som S-max, jeg ved ikke om den nye som er kommet er bygget i samarbejde med Ford, men det var de gamle, så det var samme bil ( Ford / Seat / VW ) |
|