Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum - Faktura, sagsnr.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg bruger SummaSummarum ver. 3,7. Spørgsmålet lyder om det er muligt at indsætte sagsnr. på fakturarerne, uden at jeg manuelt skal ind og rette i formularen for fakturaren hver gang ??

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46622
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:03

siddere ikke lige med det men tror ikke det kan ligge på fakturaen men det lægges på debitor og derved vil alle fakturaer til den debitor få sagsnummer - Jeg har ikke checket, måske går det også at lægge det på varer - ligesom du kan bestemme en faktura skal konteres på en anden omsætningskonto (ex 1 nr højere) og den konto kan du tilknytte en afdeling hvis det letter dig (går ud fra det må være enterprice versionen som vist er eneste med sagsstyring)

achtung med 3.7 hvis du kører win viste - 7 eller 8 - ha kopi af både program og data fil (sikkerhedskopi) og system kopi - de kan crashe og hører til XP - for nyligt havde en Amino bruger store problemer da hele programmet crashede og han ikke kunne få tilgang til at downloade 3.8 som han kørte
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 17:11

Tak John

Jeg kan se at jeg kan sætte noget på i kundedatabasen (debitorer), det tjekker jeg lige op på

Jeg er klar over kompatibilitetsproblemerne, hvorfor jeg tager sikkerhedskopi både før og efter jeg retter noget. Jeg har selv været uheldig en enkelt gang, hvor det gik i ged (Også derfor jeg har en virtuel station KUN til Summa) 

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)