Nu kan jeg igen ikke få mine ændringer til at træde i kræft, når jeg skriver dem i min style.css for child themet. Lige meget hvad jeg prøver, så vises mine ændringer ikke.
Jeg kan heller ikke få baggrunden til at blive gul mere via din kode Gita.
Jeg har også prøvet en masse andre ting, som at ændre baggrundsfarven i menuen, skrifttørrelser, skriftfarve og meget andet. Men intet af det bliver som sagt vist.
Er der nogen, som har en ide om hvad der kan være galt?
Jeg er som sagt ret sikker på koderne er rigtige, da f.eks. koden som Gita skrev til baggrundsfarven tidligere har virket. Jeg kan også nemt finde frem til de ændringer der skal foretages via højreklik og inspect element i min chrome broweser. Ændrer jeg så tingene her, ændres de med det samme i min wordpress. Dette er selvfølgelig ikke blivende ændringer, men bare et eksempel på hvorfor det burde virke, når jeg nu laver ændringerne.
En mulig ide: er det ligegyldigt om jeg koder via style.css i min folder på mit meebox webhotel under my meebox, eller om jeg er inde på hjemmesiden og koder i wp's egen editor? Jeg kan dog ikke få nogen af delene til at virke, og jeg kan se de bliver synkroniseret, altså når jeg ændrer i den ene, ændres de samtidig i den anden.