Hej, Jeg er interesseret i at få produceret en simpel plastic-genstand som prototype med henblik på at starte en større produktion på længere sigt. Har i et godt bud på hvilket firma jeg kan kontakte? Mvh, Asker Voldsgaard |
Prototype
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
En ting der skal støbes, fræses, drejes eller ? - Kan måske hjælpe. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Hej Asker Hvis du har en 3D fil kan jeg godt hjælpe dig. Vi laver prototyper i forskellige materialer til hele DK. Hilsen Flemming |
Flemming
Prototal Damvig A/S
3D-printed solutions til prototype og produktion.
Jeg er ret sikker på, at Republikken (kontorfællesskab) på Vesterbro har en prototypemaskine (3-D) stående, som kan bruges billigt eller gratis. |
Hej Asker Hilsen |
CRJ design
Jeg har set dit indlæg på amino. Jeg har et handelsselskab her i Danmark og har min egen produktion hus i Pakistan. Produktion af prototype er vores ekspertise. Mange virksomheder kan producere din plastic prototype i Danmark eller i andre EU-lande eller andre steder i verden, men hvis vi producere det i Pakistan, så det vil være koste dig meget lavt end andre, og kvaliteten vil være i henhold til CE-certificering. Vi kan levere dig her i Danmark, eller du kan importere direkte fra vores produktion hus. Det er dit eget valg, Hvis du er interesseret, bare kontakte mig med flere detaljer, så vi kan diskutere mere. Håber at få dit svar snart. Venlig hilsen Ahmad Salman Goodman Group |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)