Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HVor er fejlen ? jeg har i dag lavet indlæg nummer 64 og stadig ingen besøg ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc - CoolSlips.dk:
Jeg ville også få ændret dine knapper fra "Add" til "Læg i kurv" eller lign. Det ville forvirrer mig som forbruger.

Lavet :) 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 10:49
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:27

Marc - CoolSlips.dk:
Det er sådan de fejl, jeg lige er faldet over, ved et hurtig kig :) Håber du kan bruge det til noget.

Det kan du tro jeg kan :) er igang med at rette ! desværre er stavning ikke min stærke side. 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 11:37

Hej Thomas

Prøv denne kur:

Sæt dig ind i, hvordan man skriver med fokus på søgeord. Vælg om muligt en lidt fræk og provokerende overskrift, der selvfølgelig gerne skal hænge sammen med teksten.

Link til dit indlægFacebook, Twitter og Google+.

Skriv dit indlæg om (eller skriv et nyt) og læg det på en relevant blog. Link derfra til dine andre indlæg.

Få en plusbrugerprofil her på Amino.  Skriv nu og da et indlæg i dette forum. Fra dine debatindlæg kan du også linke til andre indlæg på din side (se fx links under dette indlæg).

Sæt et foto på din profil. I det hele taget betaler det sig at bruge Amino til boost af side.

Mug stavefejl og andet ud af din tekst. Få hjælp af mig, hvis alt andet glipper. Wink God skrivelyst.

Fra Følle
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke ret meget om SEO, men jeg ved en del om tekster. Dine blogindlæg og siden som helhed er spækket med fejl, og jeg forestiller mig, at hvis du strammer op på kvaliteten af indholdet, får du også flere besøgende (og flere besøgende, der kommer igen.)

Det kunne måske være en idé at satse på at lave færre, men mere gennemarbejdede indlæg. Få eventuelt 10 minutters korrekturhjælp på hvert indlæg. 

Et udvalg af overskrifter:

Indbagt hamburgerryg med pikant (pikant hvad?)

Slanke dessert – Frugt Salat med vanilje creme (Slankedessert, frugtsalat, vaniljecreme)

Almindelige the boller med KitchenAid (teboller)

Gammeldags Kærnemælks koldskål (kærnemælkskoldskål)

Vinbjergsneglen en pestilens eller delikatesse (Vinbjergsneglen: pestilens eller delikatesse?)

Hyben muffins med stevia (Hybenmuffins)

De perfekte Pomfitter Laves af mesteren Heston Blumenthal (pomfritter eller pommes frites)

Smoothie opskrifter – kan også lavet som juice i juice presser (Smoothieopskrifter, juicepresser)

Kogt Hamburgerryg – Sønderjysk Nytårsmad (hamburgerryg, nytårsmad)

Klar, parat – Grill sæson (grillsæson)

Chili Smagning Aalborg´s stærkeste mand (Chilismagning, Aalborgs)

Lavendel småkager (Lavendelsmåkager eller småkager med lavendel)

Pas på, du ikke bliver opdaget af "Politiets særlige afdeling for bibeholdelse af sammensatte substantiver" Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

1. Du har valg at lave webshoppen på underdomænet shop.kostplanen.dk, hvilket bliver betraget af søgemaskinerne som et selvstændigt domæne og ikke en del af kostplanen.dk. Derfor er din webshop helt ny og vil derfor ranke væsenligt dårligere end indhold på kostplanen.dk.

Det havde været bedre hvis du havde installeret webshoppen i kostplanen.dk/shop, så havde du kun et domæne at lave seo på og linkbuilde til.

2. Dine blogindlæg ranker meget dårligt i google. Dårlig rank er lig med meget få besøgende. Det mest effektive middel er linkbuilding til alle undersider på webshoppen fra andre sider end dine egne.

3. Brug h2, h3 overskrifter med relevante keyword til de forskellige afsnit i dine blogindlæg.

4. Der er meget konkurrence fra andre hjemmesider om samme emner, så der skal et vedvarende seo-arbejde og konstant nyt indhold til, før hjemmesidens indhold kommer til at ranke godt.

5. Det er vigtigt du skriver dine keywords korrekt. F.eks. madopskrifter (ikke mad opskrifter), slankedessert (ikke slanke dessert) etc.

6. Dine blogkategorier er noindex, hvilket er de stærkeste sider til vigtige keywords, f.eks. madopskrifter. Her bør du skrive en god unik tekst i toppen og fjerne noindex. På den måde for du optimalt gavn af siderne og undgår duplicate content. Fjern også archive fra overskriften, så keyword kommer til at stå først.

7. Du har nofollow på dine købsknapper. Google læser Nofollow som affiliatelink, betalt link eller indhold du ikke kan/vil stå inde for. Du bør derfor aldrig bruge nofollow på intern link eller link til sociale medier

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:24

Karsten S. Hansen:
1. Du har valg at lave webshoppen på underdomænet shop.kostplanen.dk, hvilket bliver betraget af søgemaskinerne som et selvstændigt domæne og ikke en del af kostplanen.dk. Derfor er din webshop helt ny og vil derfor ranke væsenligt dårligere end indhold på kostplanen.dk.

Dette kan jeg se er en fejl og jeg har overvejet om jeg skulle skifte inden det bliver alt for svært at gøre det, Hvad synes du ?

Karsten S. Hansen:
6. Dine blogkategorier er noindex, hvilket er de stærkeste sider til vigtige keywords, f.eks. madopskrifter. Her bør du skrive en god unik tekst i toppen og fjerne noindex. På den måde for du optimalt gavn af siderne og undgår duplicate content. Fjern også archive fra overskriften, så keyword kommer til at stå først.

Så er der index på :) jeg kan ikke finde ud af at fjerne archive men det er med på listen over ting som skal gøres nu takker :=) tror dette kunne være en stor del af at mine sider ikke bliver fundet lige så hurtig som de plejer. Jeg bruger Yoast WordPress SEO og synes det er rigtig svært ;( 

Karsten S. Hansen:
7. Du har nofollow på dine købsknapper. Google læser Nofollow som affiliatelink, betalt link eller indhold du ikke kan/vil stå inde for. Du bør derfor aldrig bruge nofollow på intern link eller link til sociale medier. 

Dette bliver nok ikke så nemt med mindre man kan få woothemes til at ændre det i deres theme eller ? 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:28

Kan man gennem Yoast WordPress SEO give købsknapperne follow ? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47

Hvis du ikke har andre nofollow, som skal beholdes, kan man indsætte et filter i functions.php:

function remove_nofollow($string) { $string = str_ireplace(' rel="nofollow"', '', $string); return $string; } add_filter('the_content', 'remove_nofollow');

---

Jeg arbejder ikke ret meget i wordpress/woocommerce, så jeg er lidt i tvivl om 'the_content' er korrekt, men du kan jo prøve om det virker.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)