Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger konstruktiv feedback på ny online virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Akademisk Feedback I/S Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi håber, der er nogen herinde, der vil afsætte lidt tid til at give os konstruktiv feedback på vores hjemmeside www.akademiskfeedback.dk

Vi sælger - som navnet indikerer - akademisk feedback på skiftlige opgaver på gymnasie- og universitetsniveau.

Vi er nystartede og har ikke meget hjemmeside-erfaring, så råd og vejledning modtages med kyshånd. 

Mvh

Akademisk Feedback I/S

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 21:51

Når der ikke er andre der har meldt sig, skal jeg nok lige give lidt feed back til jer.

Det ser fint ud, og en dejlig eksamensgrøn farve i har valgt. Jeg føler mig tryk på siden indtil jeg rammer siden Betaling. Det første jeg ser er et meget sløret billede af hvilke betalingskort man kan betale med. Herefter kigger jeg på indholdet, og pludseligt er der 3 links med blå farve. Det har jeg ikke set andre steder på siden. De links virker så ikke, og siden fungerer ikke optimalt, da det ser ud som om at der er en ekstra scrollbar på siden, og jeg skal vælge mellem noget værre rod(alle de radio buttons). Til sidst (og det efter at jeg er stået af flere gange) finder jeg ud af at jeg skal betale via PayPal.

Jeg tror at i vil miste potentielle kunder på den side.

I forhold til søgemaskineoptimering, er der også nogle ting i kan gøre meget bedre. Lad mig høre om i skal have hjælp til det.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 21:57

Teksten lige under menulinje. Super! Direkte og lige til. Jeg vil dog fjerne hele linjen med "velkommen..." og i stedet for "læser din opgave igennem", bare skrive "læser din opgave". Som en linje tre, der vil jeg skrive "Indsend din opgave, og vi læser den straks", samt link til side med formular til samme handling.

Betaling skal ske på samme side, hvor man indsender opgaven. Den metode i har valgt er for kompliceret.

Håber det hjælper jer lidt på vej.

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 02:45

Jeg kan anbefale jer at bruge denne side til jeres kontakt side, der kan i krypterer jeres e-mails adresser, ellers få i hurtigt en masse spam.

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:06

Hej AF.

1. Køb en licens og få fjernet "BizWay Theme powered by WordPress" - Det virker uprofessionelt. 

2. Fjern slideren nederst på forsiden. - Den virker ingen mening eller værdi til din hjemmeside.

3. Ret Search i dit søgefelt til Søg.

4. Under "Indsend opgave" - Ændre knappen til upload opgave, da dette virker mere logisk.

5 "Kontakt" - Hvorfor er admin emailadressen øverst? Den burde være nederste da den er mindst relevant.

6. Juster eventuelt afstanden på denne side:http://akademiskfeedback.dk/sadan-virker-det/

7. Hvorfor indeholder jeres logo Akademisk Feedback 2 gange?

8. Søgemaskineoptimering! - Der er plads til forbedringer og I brude selv kigge på det eller hyre en SEO-ekspert.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)