Når der ikke er andre der har meldt sig, skal jeg nok lige give lidt feed back til jer.
Det ser fint ud, og en dejlig eksamensgrøn farve i har valgt. Jeg føler mig tryk på siden indtil jeg rammer siden Betaling. Det første jeg ser er et meget sløret billede af hvilke betalingskort man kan betale med. Herefter kigger jeg på indholdet, og pludseligt er der 3 links med blå farve. Det har jeg ikke set andre steder på siden. De links virker så ikke, og siden fungerer ikke optimalt, da det ser ud som om at der er en ekstra scrollbar på siden, og jeg skal vælge mellem noget værre rod(alle de radio buttons). Til sidst (og det efter at jeg er stået af flere gange) finder jeg ud af at jeg skal betale via PayPal.
Jeg tror at i vil miste potentielle kunder på den side.
I forhold til søgemaskineoptimering, er der også nogle ting i kan gøre meget bedre. Lad mig høre om i skal have hjælp til det.
Teksten lige under menulinje. Super! Direkte og lige til. Jeg vil dog fjerne hele linjen med "velkommen..." og i stedet for "læser din opgave igennem", bare skrive "læser din opgave". Som en linje tre, der vil jeg skrive "Indsend din opgave, og vi læser den straks", samt link til side med formular til samme handling.
Betaling skal ske på samme side, hvor man indsender opgaven. Den metode i har valgt er for kompliceret.