Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der overhovedet en producent der kan levere 3 samples indenfor 2 uger?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det skal jeg nok tænke over næste gang hvis du vil være venlig at skrive i en ordentlig tone næste gang. Jeg er IKKE din søster eller skolekammarat!

Mvh Sue

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 08:17

TommysGirl:
Det skal jeg nok tænke over næste gang hvis du vil være venlig at skrive i en ordentlig tone næste gang. Jeg er IKKE din søster eller skolekammarat!

Utroligt du virkeligt ikke sige noget mere konstruktivt? 

Prøv at lav et nyt indlæg hvor du specificere meget nøje hvad det er du søger, materialer osv. så vi har en chance for at hjælpe dig uden at skulle lege gætteleg. husk iøvrigt at bruge en sigende overskrift da den er meget vigtigt.

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 08:26

Er det ikke noget, en dansk skrædder kan lave? Lyder ikke til at være helt specielle materialer du efterspørger?

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:18

Jacob B P:
Er det ikke noget, en dansk skrædder kan lave? Lyder ikke til at være helt specielle materialer du efterspørger?

To danske skræddere har lavet hver af de 3 prototyper, men underligt nok, er standarden ikke god nok til at tage med på messen. Disse kan heller ikke kopieres direkte, uden produktionstegninger da knapper o.l. bare ikke sidder lige osv.

Vi er 100% villige til at få det lavet dansk, hvis der blot var nogen der kunne løse opgaven. Har søgt nettet tyndt efter et sted, men det er svært.

Materialer er absolut hverdagsting, intet særligt i disse. Vores produkt er specielt pga. konstruktionen af materialerne som består af meget få komponenter.

De fabrikker der kunne lave det behøvede at vi selv sendte komponenterne til fabrikken, men det har vi ikke mulighed for da eks. plysstof så skal købes i hele ruller af flere tons.. 

Men vi fortsætter jagten på løsningen.

Mvh Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:20

Ravn:
Prøv at lav et nyt indlæg hvor du specificere meget nøje hvad det er du søger, materialer osv.

Det har jeg gjort flere gange.

Materialerne består af bomuld, jersey, trykknapper, plys, velkro, klikspænder og cellophan. Det er produktionen af produkterne vi ønsker lavet... og helst af en fabrik der selv kan skaffe materialerne. 

Mvh Sue

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

TommysGirl:
Materialerne består af bomuld, jersey, trykknapper, plys, velkro, klikspænder og cellophan. Det er produktionen af produkterne vi ønsker lavet... og helst af en fabrik der selv kan skaffe materialerne. 

Jeg tror ikke du får hjælp til det herinde - og tror du er nødt til selv at rejse ud og besøge fabriker - uanset her eller Polen- og at du evt kan få hjælp af det danske handelskammer i Polen MEN

Det du måske mener er nøje specifikation er jo ikke så voldsomt nemt at gå til for andre - bomuld (sådan noget til at putte i ørene når der fyres kanoner af eller demin stof eller - og samme med det meste andet

Du vil givet også komme hurtigere frem hvis du selv har underleverandørene til tingene, enten selv købt dem, eller kan henvise præcis til hvilke fabriker der laver præcis den cellophan - klikspænder - trykknapper du behøver

Bedste mulighed for dig, hvis det haster som det gør, tror jeg er at tage den danske fabrik som har lavet de ikke tilfredsstillende demo modeller. De har jo tilsyneladende i det mindste kunnet skaffe materialerne. Tag over til dem, sæt dig med deres teknik eller designer, og vær med når demo modeller produceres så knapper sættes som de skal osv. Det kan være dyrere selvklart, men via nettet får du ikke lavet det relativt besværlige produkt du har behov for tror jeg

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:47

Hej Sue, 

jeg vil mene at kunne lave dine produkter, producere blandt andet denne: slynger.dk

Men jeres tidskrav synes at være noget sværere at imødekomme, desværre. Min produktion er på Madagascar, hvor jeg også selv bor. Fra Madagascar vi exportere på/ med EUR1 certifikat og der er ingen import told

Yderligere information gives gerne, i kan skrive på mikkel@intnet.mu

Mvh

http://www.mwcreation.net

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:54

Cookie - John Hannover:
Du vil givet også komme hurtigere frem hvis du selv har underleverandørene til tingene, enten selv købt dem, eller kan henvise præcis til hvilke fabriker der laver præcis den cellophan - klikspænder - trykknapper du behøver

Tak - det var en god idé.

Vi har kontaktet det danske handelskammer i polen m en de er ikke verdens hurtigste... men klart er det nogen vi har kontakt med for fremtidig samarbejde.

Vi har ikke kunnet finde en eneste producent/fabrik af baby/børneudstyr her i DK!!! Derfor havde vi ingen, og måtte have enkelte personer (skræddere) til at lave disse.

Vores største udfordring er de forhandler samples vi skal have klar, bagefter har vi masser tid til at få sat en produktion op.

Tak for hjælpen.

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:57

Hej Sue

Ikke for at forklejne de danske skrædder du tidligere har brugt, men kan garanterer dig for, at der finde rigtig mange her i DK, der bestemt kan leverer en kvalitet, der som minimum, kan følge med den du finder i øvrige lande.

Kan det tænkes at I har presset prisen på de prøver meget, for så kan det måske være derfor. Ellers vil jeg bestemt mene du burde forsøge igen og specielt nu når I har så hård en deadline.

Hvor i landet befinder I Jer, så hører jeg lige konen hvem hun kan anbefale i området. (Hun er selv uddannet skrædder)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:58

Mikkel Westh:
jeg vil mene at kunne lave dine produkter, producere blandt andet denne: slynger.dk

Lyder spændende... har du skype?

Mvh Sue

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)