Materialerne består af bomuld, jersey, trykknapper, plys, velkro, klikspænder og cellophan. Det er produktionen af produkterne vi ønsker lavet... og helst af en fabrik der selv kan skaffe materialerne.
Jeg tror ikke du får hjælp til det herinde - og tror du er nødt til selv at rejse ud og besøge fabriker - uanset her eller Polen- og at du evt kan få hjælp af det danske handelskammer i Polen MEN
Det du måske mener er nøje specifikation er jo ikke så voldsomt nemt at gå til for andre - bomuld (sådan noget til at putte i ørene når der fyres kanoner af eller demin stof eller - og samme med det meste andet
Du vil givet også komme hurtigere frem hvis du selv har underleverandørene til tingene, enten selv købt dem, eller kan henvise præcis til hvilke fabriker der laver præcis den cellophan - klikspænder - trykknapper du behøver
Bedste mulighed for dig, hvis det haster som det gør, tror jeg er at tage den danske fabrik som har lavet de ikke tilfredsstillende demo modeller. De har jo tilsyneladende i det mindste kunnet skaffe materialerne. Tag over til dem, sæt dig med deres teknik eller designer, og vær med når demo modeller produceres så knapper sættes som de skal osv. Det kan være dyrere selvklart, men via nettet får du ikke lavet det relativt besværlige produkt du har behov for tror jeg
vh