Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Feedback

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Først og fremmest tusind tak for alt jeres hjælp, Uden jer var jeg virkelig ikke noget så langt - tusind tak!

Jeg har nu endelig fået lavet mit Dealsite - Og jeg glæder mig til at høre hvad i synes om det, Jeg er selv stolt af mig, da jeg kun er 13 år.

Tak til Morten Johansen og Brian fjelde for alt hjælp, Betyder sindsygt meget.

Her er så siden - www.nicedeal.dk 

Stort tak igen til jer alle - Imorgen begynder salget, Og jeg lover jer det kommer til at sælge godt, Jeg har det stærkeste promovering team! 

Kom forbi siden imorgen aften, Der er dog nogen små ting der skal rettes inden - Men ja, søger FEEDBACK! 

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 17:29

Synes det er super fedt at du bare har kastet dig ud i det, og synes også godt du kan være stolt :)

Alt i alt får jeg et prof. og overbevisende indtryk når jeg hopper rundt på siden, og du har husket alt den vigtige info i din footer m.m. - Jeg falder over et par småfejl rundt omkring, som f.eks. at nedtælleren, er bredere end den hvide boks når man ser deals i Tabel view, men den slags er du nok opmærksom på.

De to største problemer jeg umiddelbart har fundet er din beskrivelse af NiceDeal i footeren, samt under "Om nicedeal" - Her vil jeg råde dig til at få nogle til hjælpe dig med at formulere nogle bedre og mere prof. tekster. (Og tjek dem også lige for stave/tastefejl)

Derudover kan jeg kun sige godt gået, og held og lykke med siden! :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Osama.

Næste gang du kopierer materiale fra en konkurrent, så skynd dig lige at skifte deres navn ud med dit eget.

http://d.pr/i/bjFB

Mvh.

Jonas Bøgh

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:12

Tusindtak for dit feedback, Jeg skal nok få styr på det sidste! 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 01:03

Min første tanke var nok mere, hvor er det dog træls at se hvor meget kopi arbejde der er:

- Hos DealFighter.dk er det kun muligt at betale med kreditkort. Vi accepterer dankort, mastercard, Visa og JCB.

- Hos DealFighter.dk tager vi ingen ekstra gebyrer, du betaler derfor kun den pris, som er oplyst ved produktet (plus eventuel fragt).

- Alle oplysninger bliver kun behandlet af betroede medarbejde hos DealFighter.dk

- DealFighter.dk benytter cookies på vores webshop

Driver du DealFighter.dk eller NiceDeal.dk overhoved ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 10:41

Osama:

Tusindtak for dit feedback, Jeg skal nok få styr på det sidste! 

Du bør lære lidt om ironi og så "dit og mit".

Held og lykke med projektet.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Osama.

At du er 13 år og du vil være iværksætter er så storslået. At du så går i gang med at projekt er endnu bedre.

Desværre falder hele dene fantastiske del sammen, da man tydeligt kan se at du kopiere fra dine konkurrenter.

Hvis jeg var dig ville jeg få fjernet alt du/i har kopieret eller kan i få en over nakken, det er efterhånden ret nemt at se om nogen har kopieret noget fra ens hjemmeside.

Du er 13 og det er fint, det betyder dog ikke at du kan springe over hvor gærdet er lavest. Det kræver noget af et arbejde før man kan kalde sig en iværksætter.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 15:22

Ser ud til at du har været godt igang med at slette ud i tingene nu Smile

Syntes dog stadig du kraftigt skal overveje hvad det betyder at lave den slags "arbejde", det kan gå hen og ramme ret hårdt.

- Udover dette skal siden nok gennem læses for stavefejl, der er en del.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:29

Kan da godt være det bare er mig, men er det ikke ganske normalt at man kopiere handelsbetingelser fra en eksisteren shop og så tilretter så de passer til ens egen?

Dog er det rigtig uheldigt hvis man glemmer at rette den på et live site.. Det giver troværdigheden et ordentlig knæk.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 15:37

At man ikke har tilrettet den viser for mig også bare at man ikke har læst den ordenligt.

Og har man ikke læst den, hvordan ved man så lige hvilket betingelser man giver sine kunder ? ... Dette kan trods alt give nogle meget uheldige situationer, alt efter hvordan den anden side har lavet aftaler, krav osv.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)