Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det her er altså også bare SÅ coolt!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Sikkert nogen som allerede kender Zapier - men det er ikke bare fedt - det er rigtig fedt.

ZAPIER automatiserer rutiner på tværs af web-baserede løsninger - mit første ZAP er en feature, som via min IMAP checker mails med f.eks. ordet INVOICE som en del af mailen - og er der det, tager den attachment og overfører til min Dropbox.. og det er altså cool...

Check det selv - jeg har referal her (kan jo ligeså godt få lidt ud af at linke, hvis du signer op (gratis)) [Affiliate/referal ink fjernet af moderator] 

Og selve sitet er www.zapier.com -

Glæd dig,

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:11

Tak for linket - det ser meget interessant ud :)

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:43

Morten Reitoft:
mit første ZAP er en feature, som via min IMAP checker mails med f.eks. ordet INVOICE som en del af mailen - og er der det, tager den attachment og overfører til min Dropbox.

Så du giver en anden tjeneste adgang til dine forretningsmails, eller hvordan fungerer det præcis?

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 07:48

Tak for linket - Vil helt sikkert kigge på det! :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 08:04

Hej Thomas.

Det var et eksempel. Men ja - det er det jeg gør. Vi har en mail adresse, som vores kunder sender faktura til - og så jeg har en dropbox tilknyttet. E-conomic har jeg slået vedhæftning af dokumenter til og sync. denne med Dropbox - så når bogholder bogfører hos os, så ligger alle bilag allerede i Dropbox og skal blot have en værdi, samt konteres!

Det er lige nu jeg har lavet dette, så lad os se hvordan det går i praksis - men det der er så COOL med Zapier er at der tusindevis af connections mellem alverdens programmer, som man ellers skulle kode op imod via API - så det er bare lettere og brugergrænsefladen er ganske eminent!

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 08:11

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 08:23

Tjo... lidt der henad kan man vel godt sige.. men dette er på API niveau.. det ved jeg ikke om ifttt kan - jeg bruger ihvertfald den mere klient baseret på min iPhone.. ZAPier er umiddelbart noget dybere og kan meget meget mere... 

/Morten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)