hvor jeg endnu en gang skal holde et foredrag omkring iværksætteri. Nå ja, hvis du er en af dem som ikke allerede ved det, så har jeg den kroniske tarmsygdom Morbus Crohn.
|
Giv den gas Jesper, du gør det godt :-)
Martin
hvor jeg endnu en gang skal holde et foredrag omkring iværksætteri. Nå ja, hvis du er en af dem som ikke allerede ved det, så har jeg den kroniske tarmsygdom Morbus Crohn.
|
Giv den gas Jesper, du gør det godt :-) Martin
|
|
det er da sejt, tillykke med bookning |
Krydser finger, tær og alt muligt andet i morgen. Held og lykke med det. Super fedt at du gør det med den vinkel, al mulig respekt herfra - Alle fortjener muligheden for at blive iværksætter! :) |
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
De fleste ville nok bare tie om sygdommen. Det er sgu cool at du er så ærlig og åben omrking det. Håber det går fantastisk idag! |
Hejsa Sejt. Håber du kan ændre indstillingen bare lidt hos de ramte. Det er sjovt som der er forskel på hvordan folk ser på at være ramt af en given sygdom. Der er dem der lægger sig hen på sofaen "jeg er syg" og så er der dem der prøver at få det bedst mulige ud af en given situation. Det kan garanteret give nogen et skub at se hvordan andre klarer den. Jeg har selv en søn med en tarmsygdom (cøliaki) der ikke kan sammenlignes med det du fejler, fordi det er 2 forskellige ting. Men jeg kan se der at der er ret stor forskel blandt de ramte. Ser man lukkede døre, eller ser man muligheder? Jeg prøver at banke det sidste ind i hovedet på min -som selv udtaler at han er glad for at han har det, fordi han er da meget sundere end alle de andre (pga. alle de ting han ikke må få). Han er 10 år gammel... og ønsker ikke sin sygdom væk. Overholder han diæten, kan han præcis de samme ting som alle andre. Mens jeg i forskellige fora kan se voksne mennesker der af alt magt forsøger at vride decideret sygemeldinger/flex ordninger/etc ud af deres læge/kommune, på præcis det samme grundlag, fordi de jo er syge. SÅ jeg vil egentliglig bare sige, at det handler jo om øjnene der ser. Og kan du få bare en til at kigge efter muligheder i stedet for begrænsninger, så synes jeg du har gjort et godt stykke arbejde. Held og lykke. Mvh. Jannie |
Så er jeg tilbage efter at have holdt mit foredrag ved CCF på Herlev hospital her til aften |
Hej Jesper, |
Mvh
Asger Emborg
Godt gået, Jesper Venlig hilsen, Christian |