Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du kvalitetssokker?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

Jeg går rundt med ideen om at sælge kvalitetssokker over nettet, men hver gang jeg snakker med folk om det, svarer de "er der overhovedet nogen, der vil købe sokker over nettet"? Jeg er selv ret overbevist om idéen, men er nu kommet i tvivl. Derfor vil jeg lige høre, om I tror/ved, hvad der er af marked for online salg af kvalitetssokker.

mvh.

Pelle Fjellerup Hansen

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er efterhånden en god håndfuld der sælger strømper og sokker på nettet. Der er lidt forskel på hvem der kan leve af det, og hvem der ikke kan, men du skal være velkommen til at prøve Wink

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg køber alle mine sokker her :-) og med mindre du kan lave det markant billigere eller sælge mig sokker der skider regnbuer el. lign. så er jeg nok meget svær at flytte, mest fordi sokker er en del af ens rutin og når først man har fundet noget der fungerer i ens rutiner skal der rigtig meget til for at man skifter det ud :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

betaler max 5 kr for sokker  så tvivler at det kan sælge set fra min sysnvinkel

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pelle,
jeg tror personligt det er svært at komme ind på markedet, som det er lige nu. Der er en del som allerede sælger sokker i Danmark, og prisen er helt i bund, så du skal altså sælge rigtig mange sokker, før du "kan leve af det". :) Men intet er umuligt, og hvis du f.eks. kan gøre eller sælge noget andet end dem der allerede er i Danmark, så kunne du måske få en fin shop op. Hvis jeg var dig, så vil jeg (som du selv skriver) sælge kvalitetssokker. Men ikke bare sokker i god kvalitet fra Kina, men derimod de lidt dyre og kendte mærker som Puma, Nike, Bjørn Borg, JBS, Humör, Solid, Ralph Lauren, Armani, Hummel, Tommy Hilfiger osv. Dog er disse mærker nok rimelig svære at få fat i, da du højt sandsynligt skal have fat i selve brandet selv. Men alt held og lykke, hvis du starter på projektet :)

Vh. Daniel 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

De seneste nye konkurrenter jeg har set, de kører alle på lav kvalitet - og der vil altid være et marked for dem som konkurrerer på pris. Om der er gode penge i at konkurrere på det marked er en anden sag :-)

Vi har selv hos sortesokker.dk valgt den høje kvalitet fordi det er den slags sokker vi vil gå i. Dermed ikke sagt at der ikke er marked for de dårlige sokker, men der er bestemt også for de gode.
Målgruppen er dermed også anderledes og det er nogle andre markedsføringskanaler du skal arbejde med, end blot at være aktiv her på amino / forums.  

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke brug for den store gevinst da jeg studerer, bor hjemme og får SU. Men mange tak! :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)