Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg fik i morges idéen til at starte en ny webshop op og har brugt lidt tid på den og vil gerne høre, hvad du synes om den. Da den ikke er mange timer gammel har jeg ikke det store sortiment (endnu). Shoppen kan kun ses fra en computer (desværre), du kommer hen til den ved at klikke på "SHOP" under det store billede. Jeg synes at Facebook er et godt sted til en webshop, markedsføringsmæssigt og det skal lige siges at jeg er 14 år så jeg har heller ikke mange penge at starte op med. Sætter stor pris på din mening.

https://www.facebook.com/pages/Zissans-Butik/153703894838336

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 20:30

Hvad er det du helt præcist ønsker svar på?

Det er en lidt kedelig shop med hvid baggrund, og 2 produkter.

Du har ret i at facebook kan være godt til markedsføring, men det kan facebook også sagtens være selvom din shop ikke er i facebook. Uanset hvad kræver det arbejde at markedsføre sin webshop.

Tilmeldt 18. Apr 13
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 20:36

Hej Martin og tak for din feedback. Jeg søger ikke så meget efter et svar, ville bare have gode råd til forbedringer. 

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 20:42

Hej Zissan.

Jeg er enig i at Facebook er et godt sted at markedsføre sig, men jeg synes du skal have din shop på et domæne.
Selvom du ikke har mange penge at bruge på det. så synes jeg du skal gøre det. Det koster ikke mange penge at opsætte en online shop hvis du for eksempel bruger woocommerce som er et nemt og gratis system til at lave webshops i. Du kan også for billige penge få et domæne. Hvis du er rigtig hurtig kan du få et for 10 kroner (mener jeg) hos surftown.

Held og lykke med det hele, giv den gas :)

Ung iværksætter med store drømme

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 20:42

Så vil jeg anbefale dig at flytte shoppen ud fra Facebook, da jeg er ret sikker på at Google syntes bedre om en webshop som ikke er på Facebook.

Tilmeldt 18. Apr 13
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 20:51

Tak Marc, det skal jeg overveje at få shoppen over på et domæne.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)