Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er det bedste firma for markedsføring i søgemaskiner??

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:05

Hej Jannie,

Skriv lidt om hvad du skal bruge - de bedste eller mest kendte er typisk også de dyreste. Jeg ville anbefale at du starter med at få lavet en analyse af dit website, der får du at vide hvad du skal optimere på siden. Det er forholdsvis billigt - og du kan komme langt bare med sådan en rapport.

Fra gundsømagle
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:19
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du skal nok tænke lidt over de bud du få og hvilket spørgsmål du har stillet.

1. Hvem tror du vil afslører hvem de bruger til Seo, hvis dem de betaler gør det så godt for dem, at de tjener mange penge ? så kan konkurrenten jo se hvem de "bare" skal benytte.

2. Du vil helt sikkert få en masse tilbud, af andre på Amino hvis mange ser denne tråd, men vær varsom, seo er helt klart et tillidsspørgsmål.

Det eneste jeg kan anbefale dig er at læse de ældre tråde herinde, og så virkelig holden benene på jorden, når du snakker med en Seo mand, nogen af dem tror selv de er guder, det er helt klart også nogen der er men de fleste er ikke.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:01

Hej Jannie

Du vil med stor sandsynlighed få en lang række farvede svar herinde, da folk eksempelvis arbejder med det selv (og vil hævde de er bedst).

Når det er sagt, kan SEO laves i alle afskygninger. Der er utallige leverandører på markedet, og i alle prisklasser fra et par tusind og til 40-50.000 kr. Der er mange ting der spiller ind i forhold til prisen. For det første er der ekstremt mange som ikke er specielt gode til SEO, selvom de selv proklamerer det. Pris og kvalitet hænger ofte sammen, og det kan godt betale sig at smide lidt ekstra hvis det kan gøre forskellen på om du ligger i top 5, eller i top 15 (under 10% bladrer videre på side 2 ved en søgning på Google). Udover disse ting er der også forskel på om det er her i Danmark du vil lave SEO, hvilke ord der skal optimeres på, samt hvor mange ord det drejer sig om. Hvis det skal være internationalt orienteret og du vil findes på udenlandske ord, er der kun få leverandører i Danmark som kan levere varen.

Jeg ved ikke hvor meget råd der var over det, men i hvert fald lidt tip og overvejelser du kan gøre dig. Jeg arbejder i en virksomhed som leverer SEO, men har forsøgt at være så objektiv som mulig :)

Hvis du søger yderligere info eller noget mere konkret, er du velkommen til at kontakte mig.

God vind!

- Mikael

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Dem der ligger højest i googlesøgningen på SEO?

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 14:27
Hej Jannie,
Jeg har påmet tidspunkt arbejdet på sælger af SEO løsninger hos en meget dygtig virksomhed i Århus.

Jeg havde ikke ligefrem det store salgstalent - men jeg nåede at lære en del om SEO og at forstå, at Mathias fra Kompetencekanalen i Århus er en af de bedste inden for SEO. De kan deres kram der - og så er de meget servicemindede og gode til hele at holde kunden opdateret, så du ved, at de arbejder på din sag.

Og så binder du dig ikke til noget hos dem.

Ring og tag en snak med Mathias, ham kan jeg anbefale :)

For jeg nåede at se, hvad de gjorde af gode ting for deres kunder.- rent seomæssigt.

Held og lykke med at finde det, du har brug for.

Vh
Ditte
Fra randers
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Fra  hotel.Shop-dk.com Skrevet kl. 16:03
Hej lige mit bud på hvem jeg selv ville vælge til seo hvis det ik hva jeg selv prøvede med seo på mit eget site

Thomas rosenstand eller
Henrik bundtofte

Søg på Google på de 2 navne så skal du se
de er også på amino begge 2
Mvh Regitze
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:12

WinkNo

Mette Monty:
Dem der ligger højest i googlesøgningen på SEO?

Der er da meget andet relevant for dem og findes på end ordet SEO.

Så for guds skyld gå ikke alene efter det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Den bedste måde at finde et godt SEO firma, er at søge på google efter: SEO eller søgemaskineoptimering

dem der ligger i top er de bedste.

David

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)