Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er hjemmesiden god nok?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Åbyskov
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Skovgaard-shirt Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Vi er helt grønne indenfor e-handel, så derfor har vi brug for feedback på vores hjemmeside www.skovgaard-shirt.dk

Vi har arbejdet en del med, at få vores hjemmeside til at tage sig troværdig ud - det vil vi gerne have feed-back på.

Vi er udmærket bevist om, at vi kan blive endnu bedre, vores fotos skal vi have arbejdet med.

Det er et område vi vil bruge kræfter på det næste stykke tid, samt at få flere T-shirts ind med motiver på.

Vi laver alt selv, så det er om at fordele de timer der er til rådighed optimalt.

Vi ser frem til at få nogle konstruktive svar - på forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Skovgaard-shirt

Fra Suldrup
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 09:10

Jeg er ikke så vild med billedet på forsiden, men du skriver jo også selv at der skal gøres noget ved dem.

Generelt er jeg heller ikke meget for store baggrundsbilleder bag content området. Det kommer ofte til at fjerne fokus fra dine produkter.

Da jeg så scroller lidt ned til slideren, mangler der luft mellem teksten og den grå streg.

Læg i kurv knappen ved produktet på forsiden går ned i footeren, og footeren burde du få lavet i fuld bredde. Det ser halvfærdigt ud.

På detaljevisningen har du en beskrivelse. Jeg har lige kigget på 3 forskellige(tilfældigt udvalgt) produkter der alle ser ud til at have samme beskrivelse. Få lavet unikke beskrivelser til alle dine produkter. Herudover er halvdelen af beskrivelsesområdet tomt. Igen ser det halvfærdigt ud.

Jeg har svært ved at finde læg i kurv knappen.

Når man kommer igennem kurven begynder der at være orange farver på knapperne. Det ser pludseligt anderledes ud, så jeg kan blive i tvivl om jeg rent faktisk er det samme sted som jeg startede.

Håber at det kan bruges.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15

Tag et kig på andre magento designs: http://themeforest.net/category/ecommerce/magento , der kan du finde meget inspiration til at lave en flot shop og eventuelt købe et komplet theme til meget små penge.

Brug 99 kr. på et aminoplus abonnement. Så kan du downloade en e-bog der hedder konverteringkarma her på amino. Bogen gennemgår en masse tiltag som vil forbedre din hjemmesides konverteringprocent. Bogen koster normalt 995 + moms og indeholder flere guldkorn end du vil få i denne tråd.

---

Sidefoden ser ikke for heldig ud i chrome og safari på mac.

Fra Åbyskov
Tilmeldt 30. Jun 13
Fra  Skovgaard-shirt Skrevet kl. 12:39

Hej Martin

Tak for din tilbagemelding, det er netop det vi har brug for. Vi vil få indarbejdet de gode forslag.

Med venlig hilsen 

Skovgaard-shirt   

Fra Åbyskov
Tilmeldt 30. Jun 13
Fra  Skovgaard-shirt Skrevet kl. 12:41

Hej Karsten

Gode forslag - tak for det, det er ikke sådan at være iværksætter, der er meget der skal læres.

Med venlig hilsen

Skovgaard-shirt

Fra Suldrup
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 19:46

Skovgaard-shirt:
der er meget der skal læres

Ja hvis man vil det hele selv, og ikke vil overlade det man selv finder sværest til nogen der kan, så man selv kan bruge alt sin tid på det man er virkeligt god til. Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)