Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

h1 tag og farver/centering

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig Rasmus.

Det var også det jeg mente med (ikke den optimale løsning), og tak for at du ville uddybe den Smile

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:39

Karstens kode er helt fin, og det er heller ikke nogen katastrofe at have lidt inline style hist og her. Ville blot gøre opmærksom på at der normalt er flere fordele ved at adskille de forskellige ting :)

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 15:49

Det kan jeg også godt se fornuften i, kan bare ikke rigtigt overskue det med opdateringer og rette php og css filer. Hvad så med de nye rettelser i en opdatering. Det gør mig ret rundtosset Skype-Surprised

Samtidigt så er jeg at den gamle "tabel" html skole, så er vant til at lave/genskabe en html side med samme koder som på selve sitet. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:31

1) Lav et supplerende stylesheet (override.css), og placer det i samme folder som style.css

2) Angiv dine rettelser i det nye override.css dokument

3) Åben dit style.css dokument og importer dit supplerende stylesheet ind i det med flg. markup: @import url("override.css"); 

4) Alternativt kan du importere override.css ind i din templates "header.php" fil

Når du så opdatere dit theme, skal du blot tilføje override.css til dit style.css eller header.php ...

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:01

Fin løsning CH forslår.

Omkring SEO og blanding af css samt html, er der ikke rigtigt noget at hente ved at benytte den normale adskillelse - kun hastighed.

Så det har ingen indflydelse, at der placeres lidt css hist og her.

Designs baseret på tabeller ranker i øvrigt også stadigvæk fint.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)