Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj :-)

Har en næsten ny webshop som sælger accessories , primært mindre pakker som jeg pt. vælger at sende med Post Danmark som breve.

Værdien af indholdet ligger som regel mellem 100,- og 600,-. Når jeg vælger denne løsning er mine forsendelser jo ikke forsikret og har netop hørt fra en kunde som ikke har modtaget, og det er jo ikke fordi jeg tvivler på denne kunde, men reelt kan jeg jo også udsættes for mange der påstår de ikke har modtaget.. jeg har jo ingen garanti :-)

Jeg tager pt. 29,- for forsendelser.

Skal jeg forsætte med disse forsendelser og tænke at de fleste forsendelser når jo frem og dækker den udgift som evt. forsendelser der ikke når frem vil være ? eller er der en bedre fragt løsning ?

På forhånd tak :-)

Fra Suldrup
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 23:31

Jeg har hørt fra flere af vores webshop kunder at de sender alt hvad de kan med brevpost, og lever med at noget af det bliver væk. Det skulle være den billigste løsning, da forsikringen med pakkerne er så meget dyrere at den samlet ikke kan matche det beløb som går tabt med posten.

Fra Odder
Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:36

Det er også min tanke , men bliver bare helt vild ærgerlig, da hver en krone er velkommen på bundlinien i starten :-)

Tak for dit svar :-)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:03

Du kan også kontakte Post Danmark og høre, om du kan få en god aftale på pakkepriserne som erhvervsdrivende. Det kræver en vis volumen, men de vurderer så også aftalen hver tredje måned derefter og justerer dine priser op eller ned.

I min webshop har jeg på ca. 3 år mistet 1 maxibrev, så det tab er til at leve med:-) Men hvis dine kunder vil snyde, så kan de gøre det og sige, at de ikke har modtaget noget - for det er 100% dit ansvar, at varen når frem til kunden, når du sender med brev.

Så jeg vil tro, at det skal være en afvejning af dine varer og dit kundesegment. Hvis dine fragtpriser bliver dyrere ved at sende varen forsikret som pakke (hvilket ikke nødvendigvis er i dine kunders generelle interesse, da de vil have leveringen skal være så billig som mulig), må du indregne dette i dine priser og generelt tage lidt mere for hver vare. Alternativt kan du jo sætte din shop op til at tillade brevforsendelse på de billige varer og kun pakkepriser på de dyrere varer - eller det bør du kunne, afhængigt at shopsystemet.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 01:55

Prøver GLS , er god og billige

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 06:22

Hvis det sker mange gange at en kunde ikke modtager sit brev så ville jeg få en erhvervsaftale med post dk. De har et nemt system der hedder pacsoft. Hvis det kun er helt små forsendelser du sender afsted (0-1kg) så koster et vist 32 kroner at sende afsted. Nå du kommer over 150 pakker, så falder prisen. Hos post danmark har du jo tracking nummer på, så hvis pakken bliver væk, kan de se hvor den er havnet via sit tracking nummer.

(husk at køb papkasser gennem et af de billigere firmaet da post danmark sælger deres emballage alt for dyrt :)) 

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)