Halløj :-) Har en næsten ny webshop som sælger accessories , primært mindre pakker som jeg pt. vælger at sende med Post Danmark som breve. Værdien af indholdet ligger som regel mellem 100,- og 600,-. Når jeg vælger denne løsning er mine forsendelser jo ikke forsikret og har netop hørt fra en kunde som ikke har modtaget, og det er jo ikke fordi jeg tvivler på denne kunde, men reelt kan jeg jo også udsættes for mange der påstår de ikke har modtaget.. jeg har jo ingen garanti :-) Jeg tager pt. 29,- for forsendelser. Skal jeg forsætte med disse forsendelser og tænke at de fleste forsendelser når jo frem og dækker den udgift som evt. forsendelser der ikke når frem vil være ? eller er der en bedre fragt løsning ? På forhånd tak :-)
|
Jeg har hørt fra flere af vores webshop kunder at de sender alt hvad de kan med brevpost, og lever med at noget af det bliver væk. Det skulle være den billigste løsning, da forsikringen med pakkerne er så meget dyrere at den samlet ikke kan matche det beløb som går tabt med posten.