Kære alle |
Alt indtil blå baggrund ser godt ud.
Jeg ville slette alt efter blå baggrund. Tænker at de ikke har brug for information, men at udfylde felter og tryk på send...
Kære alle |
Alt indtil blå baggrund ser godt ud. |
Det ville jeg ikke I stedet ville jeg sørge for at alt til og med Prøv MailPlatform Gratis knappen var synligt på en normal bærbar skærmstørrelse, så der ikke skal scrolles for at udfylde felterne og klikke på knappen. |
Man kan naturligvis gribe tingene an på mange måder |
Men du vil vel gerne have nogen til at lande på din landingsside, og hvis du ikke vil betale alt for meget i reklame for de besøgende, er det måske ikke helt dumt at have lidt tekst også. Og måden det er gjort på her (Har kun skimtet det visuelle) ser ganske fornuftig ud. |
værdi af 1500 kr. > til en værdi af 1500 kr. |
Jeg er ikke enig. |
Der er vi enige
Ja du kan jo købe det, eller optimere dine sider så de kommer frem på google.
Så du syntes at man fra organiske søgninger skal lande et sted. Tage stilling til at klikke videre til næste sted (som nu er en landingpage, selvom den aldrig bliver synlig på organiske søgninger), hvor man så igen skal tage stilling til at man gerne vil købe det produkt man læste om på den første side? |
Martein. |
Jeg mener at så godt som alle sider på en webshop/hjemmeside skal være en landingsside med mulighed for at købe/bestille/aktivere/lave den ønskede action nu og her. |