Hej Philip. Det går nok alligevel. :) Tak for at du gad deltage i tråden.
Så ender det nok med at jeg bare sælger domænet.
Det er underligt, men det er nemmere at finde samarbejdspartnere eller leads-købere til de traditionelle fysiske produkter, end til app's, seo og hjemmeside-udviklere.
En kunde må vel være en kunde, ligegyldig hvor den kommer fra. Hellere en kunde man køber fra en lead-provider end ingen kunder, ville jeg mene, men sådan ser denne faggruppe åbenbart ikke på det.
De aftaler jeg almindeligvis laver er ret ligetil. Jeg får kun betaling når samarbejdspartneren får betaling, så ingen risiko for dem. Det eneste jeg ønsker/forlange er, at dem jeg leverer leads til er seriøse og troværdige, da jeg ikke benytter mig af nogen tracking eller lignende men udelukkende stoler på det man har aftalt.
Hvis dem jeg samarbejder med fortæller mig, at det leads jeg sendte ikke endte med at blive betalende kunde, så stoler jeg på deres ord og tager ikke betaling for det. Ligeledes ved en aftale som lyder på, at jeg får en procentdel af den kunde jeg har sendt, så stoler jeg på hvad samarbejdspartneren fortæller mig de har købt for og hvor meget min del lyder på.
Jeg har en del andre apps-domæner, jeg håber det bliver nemmere at finde samarbejdspartnere til dem. :)
Nå, det må vel være slutningen på denne tråd og ender nok med en accept af købstilbuddet på domænet.
Ha' en god dag alle sammen.