Jeg har oprettet hjemmesiden www.begravelsepriser.dk , og pt. linker til andre uden beregning. Vil jo gerne have at siden på sigt kan drive sig selv og i første omgang gå i nul, så en eller anden vej skal der noget indtjening .
Hvis vi antager dem jeg linker til betaler google 2 kr. for et klik op en lille højrestillet annonce, vil det så være realistisk at få oprettet aftaler om 1 kr. per klik?
|
Henvisningspris - Indtjening
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.
|
Bruger man Adwords, kan man jo også vælge en pris for en konvertering til fx. et salg, hvilket må være væsenligt højer end et klik. Hvad det koster ved jeg ikke. Det vil bare være klart nemmere at håndtere med en klikpris, da jeg ikke ved hvordan jeg ellers skal sikre kommisionen? |
Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.
Hvis man antager at de gerne vil lave en aftale om pris per klik, ville scenariet så være sandsynligt? |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)