Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henvisningspris - Indtjening

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har oprettet hjemmesiden www.begravelsepriser.dk , og pt. linker til andre uden beregning. Vil jo gerne have at siden på sigt kan drive sig selv og i første omgang gå i nul, så en eller anden vej skal der noget indtjening .

Hvis vi antager dem jeg linker til betaler google 2 kr. for et klik op en lille højrestillet annonce, vil det så være realistisk at få oprettet aftaler om 1 kr. per klik?

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 09:34
Hvis jeg var en bedemand, så ville jeg langt hellere lave en aftale med dig om kommision pr. afsluttet salg. Jeg ved ikke, hvordan det nemmest lader sig gøre i den niche, du har valgt dog :)
Tilmeldt 11. Aug 13
Fra  Documendo Skrevet kl. 11:07

Bruger man Adwords, kan man jo også vælge en pris for en konvertering til fx. et salg, hvilket må være væsenligt højer end et klik. Hvad det koster ved jeg ikke. 

Det vil bare være klart nemmere at håndtere med en klikpris, da jeg ikke ved hvordan jeg ellers skal sikre kommisionen?

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Tilmeldt 11. Aug 13
Fra  Documendo Skrevet kl. 09:58

Hvis man antager at de gerne vil lave en aftale om pris per klik, ville scenariet så være sandsynligt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)