Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælges et nyt koncept til en webshop?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej altid hjælpsomme Aminoer.

Min partner og jeg er klar til at gå ud med vores koncept der skal sælges til udvalgte webshops. Vi tilbyder webshops fordele, såsom bred eksponering, højere kendskabsgrad, konkurrencefordele og vigtigst af alt et øget salg i deres webshop.

Alt sammen lyder godt, men hvordan kontakter vi den enkelte webshop og kommer i en dialog med dem?

Vi ved at mange webshops er tilstede på Amino og håber derfor I vil give et godt råd eller tip til hvordan I helst ville kontaktes og hvad der virker bedst?

Vi har selv tænkt på flere muligheder – nogle bedre end andre:

• Skabe den første kontakt via netværksgrupper på Facebook?
  • Finde frem til ansvarsfulde i webshoppen og kontakt dem via Linkedin?
  • Ringe til dem (hvordan får vi fat i et nummer til en ansvarlig og ikke bare en support eller lignende?).
  • Møde op på deres kontor og fortælle om konceptet?

Vi har udarbejdet et salgsmateriale vi kan sende eller fremvise.

På forhånd mange tak for jeres bidrag.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:32

Hej Jonas

Jeg tror den bedste - men måske også mest tidskrævende - er at kontakte de shops i vil i kontakt med via telefon. Det er meget muligt det er support du får fat i først, men så får du blot det rigtige nummer af denne.

Derefter tilbyder du selvfølgelig at sende det materiale i har via mail, og til sidst en opfølgning efter 3 -5 dage.

Det udelukker selvfølgelig ikke andre markedsføringsmetoder - men du får her fat i præcis dem du vil, og du får dem i tale.

En anden rigtig god ide er at give ydelsen væk gratis ( til mig ) , og når jeg så har konstateret den succesfulde virkning, spreder vi den sammen med lynets hast via netværk og sociale medier :)

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 13:25

Hej altid hjælpsomme Jesper :-)

Tusind mange tak for dit svar. Det vil vi helt klart tag til efterretning og prøve af. Kan jeg få dig til at sende en mail til jonas@miviio.dk, så kan vi evt. snakke nærmere omkring den sidste del? 

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 18:29

Slet ingen andre webshops med input? :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:34

Jonas Krogslund:
Kan jeg få dig til at sende en mail til jonas@miviio.dk, så kan vi evt. snakke nærmere omkring den sidste del? 

Den sidste del var nu lidt i sjov også - men selvfølgelig fint hvis vi kan finde en god Korsør deal :)

Jeg sender dig en mail inden alt for længe.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 18:54

Det lyder da umiddelbart som en plan. Jeg glæder mig til din mail Jesper, så kan vi lige snakke nærmere omkring konceptet og du kunne måske give lidt feedback på det ligeså? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:00

Hej Jonas.

Kan du gå lidt mere i detaljer med, hvad det præcist er for en service i kan tilbyde? Så er det også nemmere at give et bud Smile 

Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 19:04

Hej Simon.

Det kan jeg desværre ikke lige i øjeblikket, da vi endnu ikke er gået ud med konceptet. Men du må meget gerne komme med et bud på en generel kontakt metode, hvis du har nogle input? :-)

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 19:25

Hej Jonas.

Jeg bliver kontaktet både via tlf. og på mail. Det er lidt forskelligt hvordan firmaerne griber det an. Men som udgangspunk synes jeg at dem der tilbyder serviceydelser ringer mig op, hvor leverandører sender mail med produkt billeder osv.

Hvis I mener at I kan beskrive hvad I har at tilbyde på en mail, så kan I jo godt sende sådan en afsted, men ofte er det nemmere at forklare på tlf.

Jeg tror jeg ville ringe firmaerne op og hvis de ikke har tid til at snakke så spørge om I må sende dem en mail  :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:38

Christina Nordquist:
Hvis I mener at I kan beskrive hvad I har at tilbyde på en mail, så kan I jo godt sende sådan en afsted, men ofte er det nemmere at forklare på tlf.

Husk du ikke må sende uopfordret mail - det er vigtigt, da det kan blive en dyr fornøjelse.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)