Vi er nu ved at være færdige med vore webshop, yes det er endnu en smykke webshop ;)
Siden er lige startet op for et par uger siden, og der har været noget trafik (mest fra facebook) men endnu ikke det store.
Derfor vil vi gerne her på falderebet høre hvis i har enten ris eller ros til siden? Er der noget der bør ændres som i ser det? Er der noget der tydeligvis bør forbedres i forhold til SEO eller konverteringsprocent?
Vi er godt klar over at siden ikke tager sig så fantastisk ud på smartphones, det er også en ting vi gerne vil kigge på i fremtiden.
Jeres sorte kurv i venstre side fylder rigtigt meget, og specielt når man ser et produkt med sort baggrund. Så er der to meget mørke kasser lige ved siden af hinanden. Måske nogle lysere farver kan ændre lidt på det.
Længere produktbeskrivelser vil være et plus.
Jeg syntes ikke at toppen hænger helt sammen, men ligegyldig menu helt i toppen. Logo der hænger lidt under og til sidst indkøbskurven som er hoppet lidt længere ned.
Jeg synes din webshop er rigtig fin. Du skal have kigget på menuen, du har alle kategorier vist også har du en all kategorier med alle kategorierne under igen. Der vil jeg mene det ene eller den anden, ikke begge visninger af kategorier. også mangler der lige et "e" i alle.
Jeres sorte kurv i venstre side fylder rigtigt meget, og specielt når man ser et produkt med sort baggrund. Så er der to meget mørke kasser lige ved siden af hinanden. Måske nogle lysere farver kan ændre lidt på det.
Længere produktbeskrivelser vil være et plus.
Jeg syntes ikke at toppen hænger helt sammen, men ligegyldig menu helt i toppen. Logo der hænger lidt under og til sidst indkøbskurven som er hoppet lidt længere ned.
Hej Martin
Mange tak for dine forslag, jeg vil se om jeg kan få optimeret lidt med hensyn til indkøbskurven - den skulle jo trods alt helst spille ;)
Du skal have kigget på menuen, du har alle kategorier vist også har du en all kategorier med alle kategorierne under igen. Der vil jeg mene det ene eller den anden, ikke begge visninger af kategorier. også mangler der lige et "e" i alle.
Hej Nicky
Mange tak for input, det med "e" i 'All kategorier' var bestemt en svipser - sjovt at den har været overset så længe, men tak for det.
Angående opbygning af menuen, så var det faktisk et valg at den skulle være som den er. Men nu du siger det - og efter at kigge lidt nærmere på det så vil jeg give dig ret! Så tak for at åbne mine øjne for det! Jeg vil sørge for at det bliver rettet til
Angående opbygning af menuen, så var det faktisk et valg at den skulle være som den er. Men nu du siger det - og efter at kigge lidt nærmere på det så vil jeg give dig ret! Så tak for at åbne mine øjne for det! Jeg vil sørge for at det bliver rettet til
Hej Peter
Hvis du gerne vil have begge så vil jeg klart anbefale at du så har Alle kategorierne under "Alle kategorier" også et par af top eller mest relevante kategorier ved siden af.. Fx er "øvrige" og "tørklæder" kategorien måske ikke så interessant at have liggende oppe i menu men ok under "Alle kategorier".
En anden ting, nu ved jeg ikke om det mig der ved at blive gammel med synet men er dine slide på forsiden ikke lidt utydelige ved smykkerne?
Du må ikke reklamere med før/nu priser, før du har haft en vare til salg i mindst 6 uger. Du må dog gerne lave et åbningstilbud, som er tidsbegrænset i op til 3 dage, hvis du skilter med det.
Tak for input, den har faktisk været online i godt to måneder, dog uden den store aktivitet. Derfor valgte jeg at tage noget fb reklame på for at få lidt trafik...
Men med det sagt så var jeg faktisk ikke klar over at det ikke var tilladt i så fald har det nok kørt et par uger hvor det ikke har været overholdt.