Vær en af de første 5 virksomheder, som jeg tilbyder en times GRATIS tekstkonsultation. Det er lige dig og dine tekster, jeg vil have fingrene i. Og det jeg foreslår er en win win situation for os begge, hvor jeg får dig som referencekunde, hvis du er tilfreds med min indsats. Du får til gengæld gratis input til at optimere dine tekster på din hjemmeside, dit salgsbrev eller lignende. Hvad kan du så egentligt bruge mig til? Jo, blandt andet dette: Måske er dine salgsbreve ikke helt så skarpe, som du kunne tænke dig? Måske halter produktbeskrivelserne? Eller måske vil du gerne lære at skarpvikle en pressemeddelelse? Jeg er klar til at rådgive dig. Årsagen til dette favorable tilbud er, at jeg skal have lavet en hjemmeside - helst med nogle interessante referencer. Vi kan mødes i Århus, eller vi kan køre tekstkonsultationen over Skype eller mail. Hvad foretrækker du? Eneste krav er, at du sender mig materiale i forvejen, og at du er seriøs og klar til at gøre dig umage - en gratis time er kun noget værd, hvis vi begge lægger energi i det. Send gerne en PM eller ring og bestil tid, hvis du er interesseret. Book en aftale senest torsdag d. 29. september og vær en af 5 virksomheder til at få gratis feedback på dine tekster. Mange hilsner Ditte Ernst |
Book 1 times GRATIS tekstkonsultation
- 1
Vh Ditte |
Efter min tekstkonsultation med Ditte, vil jeg gerne dele min erfaring heraf, så øvrige Aminoer kan få et indblik i hendes konsultation og dets forløb. Jeg kontaktede Ditte for at høre om hun skulle ske at have nogen forbedringsforslag til min virksomheds hjemmeside, og her blev jeg mødt af en yderst grundig besvarelse fra første henvendelse. Først og fremmest blev det givne materiale gået udførligt igennem, hvorefter uddybende spørgsmål blev stillet med henblik på at afklare firmaets profession og målgruppe. Forskellige løsningsforslag blev herefter drøftet igennem korrespondancen, hvor vi kom frem til visse fokuspunkter der skal tages hånd om og hvorfor teksterne netop bør optimeres. Yderligere blev der fremstillet værktøjer til hvordan optimeringen kan gribes an, så den bedst muligt rammer den tiltænkte målgruppe. Så hvis du står og har brug for et besyv på dit materiale, kan jeg varmt anbefale at kontakte Ditte. |
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.