Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny iværksætter

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ejler Ottesen:
  En polsk SEO ekspert går i øjeblikket for 50 Zoly i timen
    indtil videre. 
Andre SEO eksperter går for  3-500 KR per time 
    eller mere. Du kan eksempelvis spørge den stenrige 
    Thomas Rosenstand eller hvad han nu hedder.  

Tak for omtalen, Ejler.

Der er ingen SEO eksperter i Danmark, der arbejder for hverken 300 eller 500 kr. pr. time - langt fra. Den "stenrige" her arbejder for 1.595 kr. pr. time, og det er mere eller mindre det samme, som mine sammenlignelige kolleger tager.

Det lyder interessant med de polske SEO eksperter, du har adgang til - og det er bestemt en interessant pris. Jeg har kigget lidt på de hjemmesider, du har i din footer, og det er jo i hvert fald ikke dem, de har arbejdet på. Har du evt. referencer på de polske eksperters arbejde?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:44

Nu er Thomas R så heldig (læs vel snarest dygtig) at omdømmet som god til emnet løber i forvejen helt af sig selv, men generelt:

SEO: Ja hvis folk i Polen og vel mindst lige så meget Indien og Vietnam, kan opnå samme færdigheder og forståelse for tingene som f.eks TR, så kommer priserne under pres. Det vil kunne ske med SEO og meget andet end den produktion der er forrest i outsourcing. Der vil dog formentlig stadigt kunne være kvalitetsforskelle, og en ren pris per time som sammenligning er elastik i metermål. Jeg kunne sagtens ha bygget min nye skur til halv timepris af de to tømrer - men desværre havde jeg været 12 gange så lang tid om det - og det var nok blevet utæt - så timepris i sig selv for SEO - siger ikke al verden

Polen: Der er vel ingen der betvivler at hvis man vil flytte til Polen og ha sine livsinteresser der, og hvis man kan ha samme omsætning fra Polen som man kunne fra f.eks Danmark - så kan man tjene mere og betale mindre i skatteprocent af det man tjener + bo billigere/større og ha en finere bil. Det tror jeg ikke der er nogen her der vil modsige. Derimod tror jeg ikke så mange Aminoer er vældigt interesserede i at indgå i noget meget komplekst som kan skabe usikkerhed omkring hvor de har deres livsinteresse - de fleste vil nok bare foretrække DK hvor de har deres familie - og det er måske nok også skudt langt over målet for deres forretnings størrelse og mål og ønske om hvordan de vil leve

Skatteflygtning: Skal man I mine øjne aldrig blive. Flygte fra DK fordi man har fundet noget andet man generelt mener er bedre - Polen eller USA eller hvad man vil, det kan være super, men gør det ikke bare for at skatteoptimere.

Jeg kender venner der troede det var lykken, og som kan luskende tilbage til noget de alligevel savnede.

Flyt af alle mulige andre grunde først og fremmest - og tag så skattefordelene som en ren appelsin i turbanen
Venlig hilsen John Hannover

Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:50

Cookie - John Hannover:
SEO: Ja hvis folk i Polen og vel mindst lige så meget Indien og Vietnam, kan opnå samme færdigheder og forståelse for tingene som f.eks TR, så kommer priserne under pres.

Der er med absolut garanti sindssygt dygtige folk i både Polen, Indien og Vietnam. De kan bare ikke dansk ;-) De kunne lammetæve mig på det polske marked uden problemer, da mit polske begrænser sig til nogle få ord, der ikke er egnet på tryk.

SEO handler om så meget, der indebærer sprog, semantik og netværk, at "cross border" SEO kun mestres af yderst få. Derfor er der plads til både "lokale" eksperter på en markedsmæssigt konkurrencedygtig timeløn og plads til "oversøiske" leverandører. I øvrigt bruger førstnævnte kategori ganske meget tid (og kundernes penge) på at rydde op efter sidstnævnte kategori ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08

Cookie - John Hannover:
at hvis man vil flytte til Polen og ha sine livsinteresser der,

Det behøver man da heller ikke.

Cookie - John Hannover:
Derimod tror jeg ikke så mange Aminoer
er vældigt interesserede i at indgå  i noget meget komplekst som kan skabe
usikkerhed omkring hvor de har deres livsinteresse -

Der er ikke noge kompliceret i at registre en virksomhed i et andet EU-land
og få fordele herved.

Men det er da rigtigt, at de små og mindre virksomheder endnu ikke er kommet rigtig i gang.

Men med det frie flow af arbejdskraft, kapital og virksomheder i EU
og konkurrence fra andre som gør stiger hastigheden på out-sourcing
og udnyttelsen af de langt lavere omkostninger i Polen og andre østeoropæiske lande. .

Der er allerede en del Aminoer i gang hermed fra asiatiske lande.

Afstanding til Polen er bare under 300 KM i direkte ludtafstand.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)