Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ødelægger min forretning!

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ville bare lige dele en dårlig oplevelse jeg fik idag!

For et stykke tid siden fik jeg en dårlig anmeldelse fra en kunde.

Han skrev bla. at han havde ventet 3-4 dage på sin vare uden at modtage den.

Jeg kan se at han skrev anmeldelsen dagen efter han havde bestilt varen??

Han bestilte varen den 18. juli, og den 19. juli skrev han anmeldelsen.

Jeg anmeldte anmeldelsen til trustpilot i håb om de kunne gøre noget ved sagen. Men næh nej, det ville de ikke. Da kunden havde oplevet det som han gjorde?

Det er virkelig lavt, i teorien kunne jeg bestille noget fra min konkurrent og så lave den værste anmeldelse uden trustpilot kunne gøre noget ved det, jeg håber en fra trustpilot læser dette indlæg og skammer sig! 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mon ikke det hele stiller sig en smule anderledes hvis du er Trustpilot plus / guld, stjerne kunde eller hvad nu de kalder det.. og betaler for det !

jeg gir ikke meget for den hjemme side som vel enlig bare er en pengemaskine..

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 17:20

Jack:

Mon ikke det hele stiller sig en smule anderledes hvis du er Trustpilot plus / guld, stjerne kunde eller hvad nu de kalder det.. og betaler for det !

jeg gir ikke meget for den hjemme side som vel enlig bare er en pengemaskine..

Du har så evigt ret, kan huske jeg for sjov, for et års tid siden lavede en trust pilot konto med en af mine utallige affiliate hjemmesider, det gav (undskyld udtrykket) satme god kraft i Google, alle de links fra .de .se .whatever som jeg fik fra trustpilot, men ville jo ikke bruge det til andet end at se effekten af dette...

Senere, nogle måneder blev jeg ringet op af trustpilot, han sagde det ikke direkte, men sagde at hvis jeg ville have indflydelse på min konto, samt benytte deres logoer og grafik så skulle jeg betale 10000 kroner om året, synes faktisk det er lidt plattenslageri på seriøse webshops, men igen, de skal jo også leve, men 100 procent sikkert du har ret, trust pilot er ikke andet end en pengemaskine, mange kunne måske synes det var en fin og gratis løsning til at se reelle vurderinger af firmaer, men det er det i bund og grund ikke, for dem som betaler til trustpilot kan få slettet næsten hvilken som helst anmeldelse hvis ikke den passer dem. Så man skal ikke være i tvivl, har man en webshop og vil benytte/udnytte trustpilot så koster det ved kasse 1...

Men igen, det samme med Amino, og til al respekt udtrykker Martin T jo også selv dette, det er for at tjene penge, det er 1. priotet, kan man så hjælpe nogen i samme skridt, så er det jo kun et plus.... Se dog realiterne i øjnene, ingen gør noget gratis, det er 1. og fremmest for at tjene penge, sådan er det jo...

Hilsen Johnny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Johnny Andreasen:

Men igen, det samme med Amino, og til al respekt udtrykker Martin T jo også selv dette, det er for at tjene penge, det er 1. priotet, kan man så hjælpe nogen i samme skridt, så er det jo kun et plus....

Der er en "lille bitte" forskel på Amino og TrustPilot:

Amino har en klar regel om, at man ikke hænger nogen ud på navne.

Trustpilot lever af at folk og firmaer hænger nogen ud ved navn. Trustpilot lever af firmaernes skræk for dårlig omtale.

Etisk set kunne Amino og Trustpilot ikke være større modpoler...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 29. Jul 13
Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Poul Madsen:

Der er en "lille bitte" forskel på Amino og TrustPilot:

Amino har en klar regel om, at man ikke hænger nogen ud på navne.

Du har helt ret, bukker mig i støvet...

Hilsen Johnny

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:34

Det er min klare holdning, at Trustpilot ikke skulle have lov til at modtage/oprette anmeldelser af firmaer, som ikke selv positivt har meldt ud, at det må de godt.

Så kan virksomhederne gøre det til en aktiv del af deres markedsføringsstrategi og dermed også bruge ressourcer på at slikke kunder i det brune punktum og yde kompensationer etc, når firmaet er blevet hængt til tørre på Trustpilot og dermed kæmper for at få anmeldelsen fjernet eller pleaset kunden til overmåde.

For små bitte firmaer i opstartsfasen, så kan sådanne anmeldelser være meget skadelige og det kan skyldes små bitte ting. Men når kundens problem er løst og han faktisk er tilfreds, så står hans dårlige anmeldelse for tid og evighed på nettet til skade for virksomheden, som måske allerede har betalt dyrt for at genoprette tilliden til kunden og redde sit renomme.

Jeg giver ikke en skid for Trustpilot og mener klart, at det tangerer afpresning - både fra kunder og fra TP selv.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg giver ikke meget for Trustpilot.

Skrev for noget tid siden en kommentar, til en person som skamroste en "stor" hjemmeside/virksomhed, som havde store drifts problemer, han glemte bare, at fortælle han var medarbejder i samme virksomhed. Min kommentar blev slettet og Trustpilot fik en ny annoncør.

www.chrisabyg.dk 

Chrisa Byg din tømrer til erhverv og privat

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 29. Jul 13
Skrevet kl. 17:40

Flemming:
Det er min klare holdning, at Trustpilot ikke skulle have lov til at modtage/oprette anmeldelser af firmaer, som ikke selv positivt har meldt ud, at det må de godt.

Må de og gør de egentligt dette? Har de firmaer på siden som ikke har sagt ja til deltagelse??? Kom til at sidde og tænke over dette, jeg meldte jo selv mit site til, så det var fair nok, men de tager vel ikke bare firmaer og indsætter, for man må vel ikke generelt udtale og ødelægge andres virksomheder med negative ting uden reelle beviser...

Det som i sin tid fik mig til at tænke over at TP er en svindel side, er at medarbejderen næsten sagde direkte at hvis jeg ville styre kommentarerne osv, så kostede det 10000 kroner om året, og det var endda et speciel tilbud til en nyopstartet som jeg var i hans øjne, gad sgu godt vide hvad de store betaler derinde, det er nok ikke småører :)

Hilsen Johnny

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:48

Tja, jeg har lige tilføjet et domæne derinde, som ikke var mit.

Nu er det til en hjemmeside, hvor man ikke kan handle alligevel og kun har b2b2, så de lider ingen skade - og jeg har heller ikke lavet en anmeldelse derinde, så de vil ikke dukke op nogen steder.

Men ja, det lader til at alle og enhver bare kan oprette en virksomheds domæne derinde og det synes jeg ikke er acceptabelt. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 18:06

Så vidt jeg kan se, har trådstater én anmeldelse på TP, og vel at mærke ikke en dårlig anmeldelse!

OG... hvor vil du helst hænges ud? På TP, som ikke mange tager alvorligt? Eller i en eller anden "sensationsartikel" i Ekstra Bladet?

Mht. betaling på TP, så er det, ganske som din webshop, en forretning, hvor der gerne skulle kunne tjenes penge. Og så længe der er villige nok til at betale, så eksisterer TP.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)