Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fitnesstøj til kvinder - online butik søger feedback.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer :)

Webshoppen http://2skin.dk/  som sælger unik fitnesstøj, dansetøj, zumba tøj og sportstøj til damer, blev lanceret for en uge siden.

Vi glæder os til at høre jeres tanker om siden.

2skin Danmark er eneforhandler af BROADWAY tøj og 2SKIN sportstøj produkter i Danmark. Læs mere her:  http://2skin.dk/engroshandel

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 16:14

Baggrundsbilledet er vildt. Det kan fjerne fokus fra indholdet, men signalværdien i den larmende/aktive side og produkterne hænger jo godt sammen. Det er dog lidt en skam at pigernes arme er klippet over hvis skærmens bredde ikke passer med at det bliver gemt bag indholdet.

Jeg er personligt ikke så vild med den lilla/grå gradient og de meget firkantede kasser, og så syntes jeg at alle kasser i højre side skal have samme bredde, så Find os på Facebook ikke er bredere end det andet.

Hvis det var en side jeg ramte efter en google søgning, ville jeg ikke blive skræmt væk, så siden virker ok

Fra Birkerød
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Best Bagel Skrevet kl. 16:25

Hmm... Personligt er tøjet ikke min stil, men der er helt sikkert nogle andre damer der kan lide det.

Jeg synes der sker lidt for meget på siden visuelt. Den er på en måde lidt svær at finde rundt i, men også fordi jeg synes jeres kategoriopdeling er lidt skæv. For eksempel finder man under "3/4 lange bukser" kun zumbabukser, men under "fitnessbukser" er der også 3/4 lange bukser...

Og så ville jeg personligt kalde det i kalder for "fitnessundertrøjer" for en top, da man ikke bruger undertrøjer med mindre man er uden for og det er meget koldt. Jeg gør i hvert fald ikke.

Jeg bliver ikke inspireret når jeg besøger siden, og synes at produkterne er for dyre (til mit budget). Skal jeg bruge så mange penge på træningstøj, så skal siden være mere lækker og eksklusiv at se på. Jeg skal føle mig kræset om. Lige nu synes jeg den ser lidt billig ud.  

Jeg håber du kan bruge feedbacken, held og lykke med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Kjærgaard Jensen:

Baggrundsbilledet er vildt. Det kan fjerne fokus fra indholdet...

Det var lige nøjagtig min første tanke også...

Ikke bare at det KAN fjerne fokus - det GØR det sgu'.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 20:52

Tak for feedback men jeg har brug for der er flere der kigger på siden Smile

Mange tak.

Mvh 2SKIN

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er ikke så vild med designet, det virker lige old school nok til min stil. :D Men det skal så siges, at jeg ikke er webdesigner, så der er sikkert nogen, der kan give dig bedre noter på det punkt.

Under produkterne (dem jeg lige tjekkede) savner jeg tekst om produktet. I det mindste for søgemaskinerne. Jeg er glad for, at du forklarer størrelserne, for det er der mange sites som tit glemmer, når de handler med tøj.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 21:25

Pigerne i baggrunden har klippet dårligt. Man kan se, hvor der er "klippet" omkring dem.

Menuknapperne er lidt svære at læse, indtil man sætter musen indover.

Jeg kunne godt tænke mig, at der stod et navn ved produkterne, så man ikke skal holde musen henover, for at se det. Hvis jeg leder efter noget bestemt, så vil jeg gerne kunne se det med det samme.

Menuen "galeri" er stavet forkert - Galleri

Generelt er jeg ikke til dine farver, men det er jo en smagssag :)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 15:34

Er der flere der vil give feedback ???

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 16:08

Hej

Det foregåer kanskje for meget til at holde på opmerksomheden til den der kommer på siden. Kanskje tone ned baggrunsbilledet noget.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 16:39

Hej,

Rigtig flot side.

Jeg synes også baggrunden er for kraftig. Her er en idé:

Gør pigerne sort/hvid og lav en smule blur (sløring) på dem, så de ikke virker så synlige! Det tror jeg vil se rigtig godt ud :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)