Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forbedring af nyt design og koncept til website.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Gabble Entertainment I/S Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kære Amino'er :) 

Jeg har haft siden www.browserspil.dk snart lidt over et år. 

Siden har altid kørt lidt skidt mht. besøgende da Browser Spil, grundet antal spillere i Danmark, er et meget hårdt marked, og det ikke er særlig mange browser Spil som er "Super populære". 

Men efterhånden fik vi lavet et par gode artikler, ligger blandt andet selvfølgelig ret godt på "Browser Spil, Forge of Empire etc" på Google

Mit store problem, er at få folk til at blive lidt længere, mange kommer ind, og kigger i 10-20 sekunder og går igen. 

Derfor har jeg lavet hele designet og konceptet om, til at inkludere nogle sjove billeder/Sjove Videoer/Flash Spil, og lave det til en "Humor" hjemmeside i stedet. 

Det har også virket mht. flere besøgende, men de går stadig ret hurtigt. 

Det er cirka 60-70% af alle besøgende som går indenfor 30 Sekunder, med et gennemsnitlig besøgstal på 20-50 om dagen. 

Siden og konceptet er stadig relativt nyt, der mangler stadig nogle små ting her og der, og blandt andet noget oversættelse. 

Men kunne være rart at få nogle øjne udefra, til at komme med deres mening, og eventuelt forbedringer, og eventuelt hvor det er at siden bliver "kedelig/Ikke interessant"

På forhånd tak :O) 

Med Venlig Hilsen

Matias  

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 21:11

Hej du :)

Her kommer lidt af de tanker jeg har om dit website.

Når jeg kommer ind på din sider, så virker den meget forvirrende for mig og jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente af siden. Jeg ved ikke hvor jeg skal trykke eller kigge. Dette kan gøres bedre ved at fremhæve jeres menu bedre. Den øverste reklame er meget dominerende og tager alt fokus fra siden.
Når jeg så scroller ned synes jeg dine billeder er for store og for utydelige.
Jeg synes siden ville blive bedre hvis:
- Fjernede reklamen i toppen.
- Gjorde menuen mere tydelig og anvendelig.
- Hurtigt og nemt forklare besøgende hvad siden omhandler, med evt. en slider?
- Få sat nogle rammer og bokse op som skal gøre hele siden mere overskuelig.

Håber du kan bruge det :)
Ha' en fantastisk aften.

De bedste hilsner:

Iskins.dk

Ung iværksætter med store drømme

Fra Vordingborg
Tilmeldt 21. Jun 13
Fra  Gabble Entertainment I/S Skrevet kl. 21:15

Hej marc.

Tusinde tak for de gode råd.
Må prøve at finde en grafiker og bringe på banen, mht. Menuen, og fikse de andre ting. :)

Ha en god aften.

Hilsen
Matias

Fra Suldrup
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 21:22

Mit umiddelbare bud når jeg ser din side er at du sidder bag en stor skærm. På min bærbare hvor jeg sidder nu, bliver det hele meget trykket sammen. Menuen bliver delt i to linier, billederne er kæmpe store og fylder næsten hele skærmen, samtidig er de meget gnidrede. Den del ville jeg få ændret.

Jeg syntes at der mangler en sammenhæng mellem elementerne. Dit logo passer slet ikke ind i resten af siden, og reklamen i toppen passer heller ikke rigtigt ind.

Var jeg kommet forbi siden efter en google søgning, var jeg nok også smuttet igen, da jeg syntes at det virker for rodet og uoverskueligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35

Der er en masse godt indhold på hjemmesiden. Layoutet kan godt gøres bedre. Overordnet set tror jeg, at en stor del af årsagen til, at brugerne smutter hurtigt, er det danske sprog på siden. Det er ikke godt dansk.

Jeg har nogle forslag og kommentarer generelt til siden, og det kan du se på videoen her:

">Feedback på browserspil.dk

Skynd jer at arbejde videre med siden! Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 21. Jun 13
Fra  Gabble Entertainment I/S Skrevet kl. 21:51

Hej poul.

Tusinde tak for den gode lille film! :)
Det giver en ting til eftertænke.
Mht. De dårlige til tekster, blandt andet den du nævner i filmen, tror jeg at der er noget oversættelse, som der ikke blev kigget ordentligt efter, men noget jeg vil prøve at blive meget mere opmærksom på.
Jeg kommer dog til at beholde sjove ting på siden, men prøver at gøre dem lidt mere "skjult".

Kan godt se overordnet at det er opbygningen af de "forskellige bokse" som der virkelig skal rettes.

Men endnu en gang tak for filmen, en dejlig feedback.

Hilsen
Matias

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 21:56

Væk med den facebook boks. Det skriger jo af at det er hobbyprojekt, hvor alle likerne er venner og familie.

Der er kun en rentabel måde at tjene på facebook - uninstall ;)

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 21. Jun 13
Fra  Gabble Entertainment I/S Skrevet kl. 22:07

Hej Tue. 

Tak for rådet, kan godt se din pointe. 

Den er fjernet! :) 

Hilsen

Matias

Fra Vordingborg
Tilmeldt 21. Jun 13
Fra  Gabble Entertainment I/S Skrevet kl. 23:37

Hej alle sammen. 

Har prøvet at ændre lidt i designet. 

Kan godt se at jeg skal have en grafiker/Designer på sagen med de fleste af tingene. 

Men har prøvet at skabe lidt mere overblik nu. 

Dog tror jeg nok at jeg har overdrevet med baggrunds billedet, må lige rettes til i morgen. 

Endnu en gang - Tak for hjælpen alle sammen. 

Og sov godt! :) 

Hilsen
Matias 

Fra Suldrup
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 12:45

Det ser meget bedre ud nu... Men tjek lige andre browsere end IE, for i Firefox har du problemer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)