Hej alle kære Amino'er :) Jeg har haft siden www.browserspil.dk snart lidt over et år. Siden har altid kørt lidt skidt mht. besøgende da Browser Spil, grundet antal spillere i Danmark, er et meget hårdt marked, og det ikke er særlig mange browser Spil som er "Super populære". Men efterhånden fik vi lavet et par gode artikler, ligger blandt andet selvfølgelig ret godt på "Browser Spil, Forge of Empire etc" på Google. Mit store problem, er at få folk til at blive lidt længere, mange kommer ind, og kigger i 10-20 sekunder og går igen. Derfor har jeg lavet hele designet og konceptet om, til at inkludere nogle sjove billeder/Sjove Videoer/Flash Spil, og lave det til en "Humor" hjemmeside i stedet. Det har også virket mht. flere besøgende, men de går stadig ret hurtigt. Det er cirka 60-70% af alle besøgende som går indenfor 30 Sekunder, med et gennemsnitlig besøgstal på 20-50 om dagen. Siden og konceptet er stadig relativt nyt, der mangler stadig nogle små ting her og der, og blandt andet noget oversættelse. Men kunne være rart at få nogle øjne udefra, til at komme med deres mening, og eventuelt forbedringer, og eventuelt hvor det er at siden bliver "kedelig/Ikke interessant" På forhånd tak :O) Med Venlig Hilsen Matias |
Hej du :)
Her kommer lidt af de tanker jeg har om dit website.
Når jeg kommer ind på din sider, så virker den meget forvirrende for mig og jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente af siden. Jeg ved ikke hvor jeg skal trykke eller kigge. Dette kan gøres bedre ved at fremhæve jeres menu bedre. Den øverste reklame er meget dominerende og tager alt fokus fra siden.
Når jeg så scroller ned synes jeg dine billeder er for store og for utydelige.
Jeg synes siden ville blive bedre hvis:
- Fjernede reklamen i toppen.
- Gjorde menuen mere tydelig og anvendelig.
- Hurtigt og nemt forklare besøgende hvad siden omhandler, med evt. en slider?
- Få sat nogle rammer og bokse op som skal gøre hele siden mere overskuelig.
Håber du kan bruge det :)
Ha' en fantastisk aften.
De bedste hilsner: