Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min web shop er online... lavet af en Amino til en Amino... ris, ros, kritik modtages gerne !

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick Olsen:
men jeg synes langt fra at de skal fjerne topsektionen på forsiden

Nej det siger jeg skam heller ikke :)

Patrick Olsen:
Jeg havde nok valgt at bruge pladsen til at give en kort visuel introduktion til hvilke slags produkter man kan finde på shoppen, samt påpege at der er tale om produkter der er håndlavet

Nemlig - som jeg påpeger i mit første indlæg, så få en taglinje under logoet der beskriver hvad de laver: "Håndlavede tasker på nettet".

For min skyld må der gerne være et banner (men gerne lidt mindre), men man skal dælme kunne klikke på det, og det skal forsøge at sælge noget.

Ellers svarer det jo til at du sætter en stor tyk mand i indgangen til din forretning, og du skal bare lige klemme dig forbi for at få lov til at se produkterne.

PS. Jeg tror vi er enige :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:58

Peter W. Laursen:

PS. Jeg tror vi er enige :)

Yes Haha. Jeg tror du har ret ;-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:04

Mikkel Westh:

Hej Alle, 

så er min web shop endelig færdig! 

Modtager gerne ris & ros - måske lige frem en ordre eller bare et FB like Wink

www.mwcreation.net  

Mvh Mikkel

Hej

Den loader vildt langsomt forste gang, den der store slider.

Jeg ventede men gik ud af din shop igen fordi jeg troede at den ikke virkede.

Ved ikke om du kan gore noget ved den load tid ?

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 14:18

Mange, mange tak for feedback til alle! 

Det er god og brugbar kritik som jeg skal tilrettes. Mht produkt beskrivelse og billed størrelse, blev der slået hårdt ned, lidt dumt af mig ikke at lave det færdigt.. det var planen, men resten er meget brugbart - banner skal åbenlyst laves mindre Wink

Jeg er lidt overrasket over at stemningsbilleder bliver modtaget med en kold skulder - kynisk, det sælger ikke! 

Og baggrund på billeder er heller ikke godt? - synes siden bliver meget kold hvis billeder er på hvid baggrund, men det er taget til efterretning.. det vil sige at nu jeg er så langt med shoppen og det kan svare sig at få en fotograf til at lave billeder, det koster bare mange penge Sad

Mht. SEO og kan jeg lave denne selv (hvordan? - det er nok ikke en god løsning:) eller skal der en professionel til og hvad koster det så?

// Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42

Mikkel Westh:

Jeg er lidt overrasket over at stemningsbilleder bliver modtaget med en kold skulder - kynisk, det sælger ikke! 

Og baggrund på billeder er heller ikke godt? - synes siden bliver meget kold hvis billeder er på hvid baggrund

Jeg tror ikke, at baggrunden behøver være hvid, hvis resten er ok. For mig at se handler det om lyset - ikke om farven hvid - og om billederne er skarpe og udstråler kvalitet.

Du kan prøve at få lavet produktfotos, der er ens i format ca. 3 x 4 i landscape (det behøver 3 x 4 cm, men der er 3 gange i højden mod 4 gange i bredden) ELLER 4 x 3. Høje tasker er ikke nemme i landscape-format, men så må du lave samtlige fotos i portrait-format. Så begynder noget af det grundliggende at falde på plads.

Ja, det er ærgerligt med den kolde skulder, men det er til at rette op på, og det er flot, at du ikke flipper ud og bliver arrig... :-)

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 15:19

Hej Poul, 

jeg skulle lige synke dine kommentarer, men formålet er jo at lave et web site der sælger og ikke om min stolthed.

Som sagt jeg var nok lidt for hurtig til at spørge for feedback. Burde have rettet billeder til i størrelse og lagt nogle produkt beskrivelser ind. Men det er kun forleden det gik op for mig at man kan tilskære i format i iphoto, så der ligger nogle timers arbejde forude men så bliver 'det grundlæggende' også ok.

Eller hvad.. det er altså ikke galt at have baggrund på billeder? nu er jeg i tvivl. Det er muligt at skyde nye billeder på hvid baggrund - eller skal man ud og bruge penge på en fotograf? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41

Jeg kan godt følge dig i det med stemningsbilleder, og nogle af billederne i fx banneret er udmærkede. Men jeg ville vælge en baggrund, der står i kontrast til tasken/erne, så varen træder frem. Det sker ikke på alle billeder. Igen, hvis du tager banner-billederne, så er der fx 5 rødbrune tasker på gulvet ved et dørparti. Det er udmærket. Det samme gælder billedet af en rødbrun taske, hvor man til venstre ser hjørnet af en mur. Men på nogle af de andre billeder, og på produktbillederne forneden falder produkterne sammen med baggrunden, så man ikke ser varen.

Du kan godt holde fast ved stemningsbilleder i banneret, men vælg dem ud.

Som egentlige produktbilleder ville jeg vælge en lys (hvidlig/lysgrå), homogen baggrund, så varen træder tydeligt frem. Og husk at man skal kunne se varen bagpå eller fra siden også. Det skal være samme baggrund på alle billeder. Det virker mere prof.

Videoen her kan måske være til inspiration: ">Fototelt.

Det er ikke sådan, at fyren gør det perfekt, men hans ide om et "telt" er god nok og kan nok opscaleres til dit behov. Du behøver ikke et prof. kamera for at tage gode produktfotos.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:44

Poul Madsen:

Videoen her kan måske være til inspiration:

">Fototelt.

Ahhahaha jeg skulle lige til at henvise til den også Big Smile Den er genial!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:46

Tim J. Nielsen:

Ahhahaha jeg skulle lige til at henvise til den også Big Smile Den er genial!

Jeg har set videoen i en tråd her på Amino - måske har du set samme tråd. Ja, vi er enige, den er genial.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 17:43

genialt... nu ved jeg hvad jeg skal lave i aften :) 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)