Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af nyt design og usability

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Fra  www.Lavprisklinker.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har for nogle uger siden sat vores nye side i luften, nyt design, nye farver, nyt logo, stort set alt er lavet om.

Håber der er nogle der er frisk på noget feedback.

God søndagSmile

www.lavprisklinker.dk 

 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser super godt ud og meget overskueligt. Det er et pænt design, og nemt at finde rundt på siden.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Lige en hurtig ting jeg hæftede mig ved. Jeres cookie-pop-up i bunden kan ikke lukkes ned. Når jeg har trykket "skjul denne besked" smutter den ned og kommer med det samme op igen på engelsk. Og den vil bare ikke forsvinde igen.

Der er meget tom plads i headeren. Jeg ville helt klart udnytte pladsen med nogle tryghedsmomenter/kundefordele. Trustpilot? Fragtpriser? Returret? Telefonnummer? Der er meget at vælge i mellem.

På alle produkt-visninger er der meget tom plads. Hvorfor? (se billede)

På produktsiden er C2A knappen (tilføj til kurv) UNDER fold hos mig. Få den OVER fold. Og så måske lige begræns antallet af relaterede produkter fra 9 til 6 eller 3.

I checkout mangler "Phone Number" lige at blive oversat. Måske det er fordi jeg er vant til at man afslutter i højre side, men jeg kom helt ubevidst til at trykke på "fortsæt til indkøb" med forventning om at blive taget videre til betaling. Jeg ville måske overveje at flytte "fortsæt til betaling" til højre, og lad "fortsæt til indkøb" stå til venstre og så omdøbe den til "shop videre" eller lignende.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en flot hjemmeside og meget overskuelig.

Jeg er helt enig med Lars. Den med CTA (fx telefon) foroven fik jeg ikke selv med. Jeg nåede ikke at se hans indlæg, førend jeg blev færdig med en feedback video, men jeg har nogle af de samme emner, som Lars omtaler. Du kan se videoen her:

">Feedback på lavprisklinker.dk

Du kan se, hvor mange af mine forslag du vil følge. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fand'me god stil Poul sådan at lave en hel video til manden med en masse god tips. Respekt!

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot hjemmeside!

Jeg har én ide - hvad med at lave nogle gode råd blogs/tips/videoer?

F.eks. til dem der ønsker at ligge klinker på plankegulv...

- Lav en video hvor alle materialer bliver fremvist, hvordan det gøres og hvilken slidstyrke klinkerne skal have for at kunne klare presset på plankegulv.

Lav nogle ting der giver links og views på google!
 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Fra  www.Lavprisklinker.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Poul.

Tusind tak for den tid du har taget dig, meget brugbart og jeg er allerede på sagen.

God dag til dig.
Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Fra  www.Lavprisklinker.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Video og blogs er under udarbejdelse, mange tak for rosen om overblikket.

Det er rigtig fedt med helt nye- og objektive øjne.
Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Fra  BorupGraphics.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint design, men personligt synes jeg at det bliver en smule ensformigt i forhold til farvepaletten. Prøv at tviste den med en komplimentærfarve rundt omkring. Det giver en god effekt og blkfang til fx. "Køb"-knapper eller lignende. Derudover oplever jeg meget af det ovenfor nævnte.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)