Jeg har før forsøgt mig herinde, men uden det store held, så nu prøver jeg igen Nu til sagen De bedste hilsner Malene |
Kan desværre ikke hjælpe- krydser fingre herfra!
Jeg har før forsøgt mig herinde, men uden det store held, så nu prøver jeg igen Nu til sagen De bedste hilsner Malene |
Kan desværre ikke hjælpe- krydser fingre herfra! |
En god start er i hvert fald at lave en bedre og mere sigende overskrift end "hjælp". Der er tusindvis af indlæg på Amino hele tiden, og dit forsvinder blot som "uinteressant". Fortæl i overskriften hvad du søger, så er der meget bedre chancer for at nogle med ekspertise på dette område klikker ind. Good luck.
|
Hej Jesper Ved det godt.... Men har faktisk haft det samme indlæg liggende under overskriften " Børnetøj søges" uden held :( Skal vidst øve mig i sigende overskrifter :) Kan ikke komme på noget bedre... Sad dog også længe og diskuterede med mig selv, hvilken kategori den hørte ind under og der fandt jeg heller ikke noget der passede.... Tak alligevel, fordi du gav dig tid til at svare :) Mange hilsner Malene |
|
Tak for det Jens |
Ja Jens er der mange af rundt omkring i Danmark! Nogle mere hjælpsomme end andre. |
Hej Malene. Det kan jeg uden tvivl godt hjælpe dig med. Send mig gerne en mail på kristian@trademen.dk, så skal vi helt sikkert nok finde ud af noget! Du må også gerne ringe mig op på 22 50 30 55 - så kan vi jo få os en snak omkring mulighederne. Vi har i hvert fald en del billige varer liggende på lager :-) Fortat god søndag! |
Har du forsøgt at skrive til alle de danske brands, og spørge om man kan købe deres gamle tøj fra tidligere sæsoner? Ellers er det måske en mulighed at køre rundt til genbrugsbutikker og købe billigt baby/børnetøj og sælge det en lille smule dyrere? Hvis der er så få mennesker at sælge til, er det måske tosset at håbe på at det er primært i din fysiske butik du skal sælge, så måske du hellere skal udvikle din webshop lidt mere og se om du kan sælge mere den vej? Jeg forhandler selv to danske tøjmærker, og et norsk. Det er ikke alle der har et minimumsindkøb, så det kan jo også være at nogle mærker vil lade dig købe ind for mindre end 5-10.000 kr. Skriv endelig hvis du har spørgsmål |