Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på kondomshop

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael :
desvære bricksite

Hvis jeg skal anbefale dig noget så prøv Prestashop.

Prestashop er gratis for alle og nem at gå til . Du kan også købe et nyt domæne eller flytte det du har nu og lave det igennem ditwebhotel.dk

det er nemt med 1 klik system - Det er kun webhosting du betaler. som starter fra 5kr pr. måned.

Prestashop har også gratis moduler og temaer. 

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha super indlæg du skrev der ;) men hele mit hjertet brænder for min butik. Så vil kæmpe med at få det hele til at fungere ;) og giver ikke op!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael :

Hahaha super indlæg du skrev der ;) men hele mit hjertet brænder for min butik. Så vil kæmpe med at få det hele til at fungere ;) og giver ikke op!

Hej Michael.

Du skriver seriøst i modsætninger.
Hvis du brænder for det og ikke kan/vil investere en krone, tror jeg simpelhen ikke på dig.
Om så det handler om at gå med aviser for finde dem.

Hvis du brænder for det ville det ikke betyde en disse at knokle 24/7 til du har det.

Hvordan skal folk kunne finde dig overhovedet hvis ikke du vil lege på deres medier? 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael :

Hahaha super indlæg du skrev der ;) men hele mit hjertet brænder for min butik. Så vil kæmpe med at få det hele til at fungere ;) og giver ikke op!

Hvis du virkelig brænder for sin shop, havde jeg klart brugt en host, fx Unoeuro der har 1-click installation af Prestrashop, købt et billigt theme samt evt logo og du er kørende med en LANGT mere lækker webshop for meget små penge.

Der skal ikke samles flasker ret længe for at få råd til det Smile + Din shop bliver mulig at bruge på alle medier.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der jo ikke mange jobs at få pt i Danmark, og arbejder på fabrik for min kontanthjælp, så det nok ikke fordi jeg ikke gider skal du se! ;)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Jeg tror også du skal satse kraftigt på at få den til at køre på mobile enheder - og så skal du ha den udbredt så det er den folk går ind på

Michael :
Jeg åbner nemlig den 2 september så derfor jeg skal ha det hele på plast inden.
Mit råd er at undgå plast - det skal være noget blødere - silikone gummi type - Plast kan revne og kradser slemtBig Smile (sorry jeg taster selv så tit fejl)

vh

Den der skal have stjerner.. hehe

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Du bliver nødt til, hvis ikke du selv kan, at få nogen til at læse korrektur. Vi kan alle lave tastefejl, men på din side er det gennemgående...der er ganske enkelt for mange til at det det kun kan dreje sig om tastefejl...det er virkelig turn-off at komme ind på siden og se.

En anden ting, dette står på din side :

"Skulle det ske, at jeg får købt et varelager med kondomer, som ikke er gode nok, vil de ikke blive solgt hos mig. Mine kondomer kvalitetskontrolleres altid, inden de sættes til salg i min webshop"

Hvordan foregår denne test ?  Jeg vil mene at de fra producentens side er testet, og derefter indpakket.

Ellers ønsker jeg dig al mulig held og lykke med shoppen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for de fine ord ;) ha en go weekend

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Rigtig fin start. Jeg vil egentlig bare ønske dig held og lykke med shoppen, og lige komme med et lille tip, som vi selv erfarede da vi åbnede.

Sagen er nemlig den, at vi undervurderede hvad et ordentligt online fundament betyder, og det har bestemt skadet os i det lange løb. Det betød at vi måtte rive det hele af, og bygge det op igen (denne gang ordentligt og med bedre styr på diverse integration - altså den bagvedliggende datalogistik). Det endte med at tage flere måneder at få det på plads, men det resulterede i et langt mere solidt stykke webshop. Der er stadig meget arbejde der skal laves på hjemmesiden, som langt fra er perfekt, bl.a. at få den optimeret til mobiler og tablets, men i det mindste kan vi - og dermed også vores kunder - være trygge ved at alt spiller som det skal.

Jeg håber du kan bruge tippet til noget, da det er en erfaring der var dyrt købt hos os... Så er du i hvert fald den udgift mindre.

Ellers, vil vi blot ønske dig en rigtig god start - På med ja-hatten*host*kondomet, og sørg for at bygge en god og simpel hjemmeside op, med et ungt udseende. Smile


De Bedste Hilsner,
Charlotte

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

God start og god idé. Jeg synes der er alt for meget tekst på forsiden (jeg ville i hvert fald ikke gide læse det hele). Vis det det handler om - kondomer. Og så er der for mange billeder (grafik) i for dårlig opløsning. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)