Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsæt "download" af returformular i Prestashop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en returformular jeg gerne skulle have gjort tilgængelig for kunder i min Prestashop løsning, men kan godt nok ikke greje hvordan jeg indsætter et link, hvor kunden ved tryk herpå, kan downloade et pdf format til deres computer. Findes der en let måde at gøre sådan noget på, eller hvordan og hvorledes kan man opsætte funktionen? :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:11

Allan Hansen:
Findes der en let måde at gøre sådan noget på, eller hvordan og hvorledes kan man opsætte funktionen? :)
Ja du kan jo oprette en virtuel vare (som man måske så gør gratis?) for derefter at tilknytte en fil under menu punkt "virtuel vare"

Du kan vel også oprette en cms side. Hvor du derpå ligger et link til selve returformularen som du så oploader til din server. (nok den bedste og nemmeste løsning)

Se f.eks. herpå min side. Hvor jeg faktisk gør lidt det samme. Men hvor det bare en en exe fil til Ithansens Fjernsupport

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:41

Kim Hansen:
Du kan vel også oprette en cms side. Hvor du derpå ligger et link til selve returformularen som du så oploader til din server. (nok den bedste og nemmeste løsning)

Det er lige netop den her løsning jeg søger efter - ved bare ikke hvordan man gør, deraf indlægget Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:46

Hvad version er din prestashop. Og linket til siden hvor du vil have er?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:18

Har seneste version af Prestashop, version 1.5.4.1.

Skulle gerne have et link indsat til download af en pdf formular på dette link/denne side: http://lepong.dk/content/7-returpolitik

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så går du vel op i Præferencer og videre til CMS. Og derinde finder du din side du vil redigere "Returpolitik". Og når du trykker dig ind på denne side, så kommer feltet frem "Sideindhold".

Og så oploader du pdf filen til din server/ webhotel. Hvor du har helt styr på hvor du ligger den (f.eks. i roden af din side).

Filen kalder du måske: formular. Og selve linket der skriver du så bare "Download Formular" (hvis den ligger i roden, og er døbt formular) Og indsætter denne adresse som link. Og i link indstillinger sætter du den til at åbne i nyt vindue.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 02:50

Hej Kim

Du skal have et stort tak for hjælpen, det vil jeg forsøge at sætte op :) lyder ihvertfald som om det er skåret relativt meget ud i pap for en novice som jeg kan være :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 09:25

Ellers siger du bare til, så skal jeg gratis gøre det for dig over Fjernsupport.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 00:12

Fik du styr på det?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:37

Har desværre ikke haft tiden til at få kigget ordentligt på det endnu, er igang med opsætning af nyt køkken de her dage, så det tager lidt af tiden :o) men regner med at arbejde på det imorgen, så der skulle det gerne komme til at virke - formoder jeg nok kan finde ud af det :o) ellers super at du følger op på det :o)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)