Ikke for at virke hoven, men Jacon det lyder ikke 100% at du ved hvordan trasnportbranchen idag hænger sammen. kan lige hurtigt komme med facs Postdanmark/postnord ejer idag Transportgruppen - de køre pallegods - her ligger chaufførerne selv deres ruter Budstikken - Dette er et kurerfirma - her sidder kunde service og skal ringe til chaufføren for at høre hvor de er henne Hit - de køre autodele om Natten - de har del ferieafløser og nye på deres ruter DPD - er idag kun et logo - det er post danmark pakker der køre det - de har mange gange problemer i forhold til planlægning af ruter. DSV - planlægger chaufføren ruten og kunde service bliver nød til at ringe til vognmanden for at høre hvor bilen er henne Systemet skulle minimerer trafiksikkerhed så chauffør ikke skulle side og taste GPS eller læse fragtbreve. Nu har jeg selv kørt i transportbranchen i forskellige firmaer, så ved med 100% sikkerhed at dette system som jeg har siddet og "udviklet" er der behov for. men nu var det ikke en diskussion om hvem hvad hvor, men jeg har lagt oplægget fordi jeg leder efter en partner der kan programmere eller en investor der ville lave investering. |
Det er netop også det vi forsøger at hjælpe dig med. Hvis du vil have en person til at smide sin dyrebare tid i dit projekt, eller sine surt tjente penge så skal man have noget der er så tæt på en garanti om gevinst som overhovedet muligt. Dette får du ikke ved at fortælle at du har en god idé. Det fortæller du ved at du ved det vil koste xxxx at lave, du ved der er et marked på xxxx kroner, ved at du ved behovet er der. Jo mere du har undersøgt jo bedre.
Måske har du undersøgt dette, men det kan jeg/vi ikke se på 4 linjer, og derfor stiller vi os kritiske overfor din idé - for at hjælpe dig.