Jeg ser så mange hele tiden starte affiliate side op som første spadestik i at være selvstændig. Er det virkelig så attraktivt ? Jeg mener markedet må vel også mætte ? Beklager fatter ikke det store omkring affiliate - en masser sider til banner annoncer man tjener penge på ved clicks eller visninger ikke ? CPC CPM mm. |
Det er korrekt at mange gør det som det første i at være selvstændig, jeg har det samme synspunkt på det led som du har.
Men det andet synspunkt du har omkring affiliate bare er en masse sider med banner annoncer, det er ikke helt korrekt. Det som affiliate sådan kort sagt går ud på er, vælge den niche du har noget erfaring med eller er interesseret i (Helse, Gaming, Tøj) og diverse andre ting og sager. Du skal skabe en masse kvalitets indhold med SEO i dine artikler for at rangere højt, hvis du nu skriver en anmeldelse om en sko f.eks eller bare noget produkt information hvor du så placere et link med skoen hvor de så går videre og ren faktisk køber den, fordi at det information du gav dem var brugbart og fik dem til at købe den.