Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate sider - hvorfor?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg ser så mange hele tiden starte affiliate side op som første spadestik i at være selvstændig. Er det virkelig så attraktivt ? Jeg mener markedet må vel også mætte ?

Beklager fatter ikke det store omkring affiliate - en masser sider til banner annoncer man tjener penge på ved clicks eller visninger ikke ? CPC CPM mm.
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 20:17

Det er korrekt at mange gør det som det første i at være selvstændig, jeg har det samme synspunkt på det led som du har.

Men det andet synspunkt du har omkring affiliate bare er en masse sider med banner annoncer, det er ikke helt korrekt. Det som affiliate sådan kort sagt går ud på er, vælge den niche du har noget erfaring med eller er interesseret i (Helse, Gaming, Tøj) og diverse andre ting og sager. Du skal skabe en masse kvalitets indhold med SEO i dine artikler for at rangere højt, hvis du nu skriver en anmeldelse om en sko f.eks eller bare noget produkt information hvor du så placere et link med skoen hvor de så går videre og ren faktisk køber den, fordi at det information du gav dem var brugbart og fik dem til at købe den.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 20:28
Arg tak for god info - synes bare det er overalt. Hvad kunne alternativet være istedet for affiliate ? Har den en fatter der er upcoming eller ?

Og er det fordi det er nemme pengetrods alt eller hvad driver folket ?
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:31

Nu har jeg ikke prøvet affiliate, og har valgt det af flere grundet som mit 2. forsøg på en hjemmeside.

- Affiliate DM var en oplagt motivation i form af en konkurrence

- Der findes rigtig meget hjæp omkring emnet

- Har for mig været en god måde at lære omkring links, Seo og de primære ting ved optimering af hjemmesiden af lære.

- Istedet for at lære disse ting på en hjemmeside der intet tjener, er det da også en god motivation at der kan komme lidt penge i kassen.

Ser bestemt ikke dette som noget primært iværksætter for mig, men har lært en masse ting igennem det der nok kan bruges senere hen. Så istedet for bare at lave en hjemmeside uden links, kan jeg lige så godt prøve at tjene bare lidt + man lærer en masse nyt.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 20:33
Arg god info igen -

Er der nogen der tjener kassen på det ?
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:41

Der er bestemt nogle der tjener en rimelig hyre er jeg sikker på ... Mener at det tog ~7 måneder ved sidste Affiliate DM for vindere at bygge en side op der tjente 50.000 kr, og hvor meget den så tjener idag ved jeg ikke.

Smartpassiveincome.com tror jeg er en af de største sider, og han skriver hvad hans indkomst er ved denne form for "passiv" indtjening.

http://www.smartpassiveincome.com/my-income-reports/

Nu er det noget tid siden jeg har læst præcis hvordan han tjener pengene og hvor, men er da måske et kig værd hvis man vil se de store tal.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 20:43
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 20:47

Jeg har også valgt at lave en affiliate side. Som je faktisk lavede som en del af min anden side, med ansøgninger af julehjælp, jeg som jeg kører hvert år, Og så ville jeg tjene penge til julehjælpen på den, og samtidig ikke skulle have et lager her hjemme, da jeg ikke havde kapitital til det eller lager rum. 

Jeg lavede den også, så jeg kunne blive rigtig god til koder og seo. hvordan man skal skrive og hvordan man sælger. da jeg gerne vil have en rigtig webshop på et tidspunkt. 

Men det jeg primært tjener på, er salg, og ikke klik og jeg har så lavet, så man kan lægge artikler op og have sine banner reklamer op, det tjener jeg så også penge på.

Men nu er det så blevet mig et fuldtids arbejde, hvilket jeg er glad for, (så må jeg jo gøre noget rigtigt) og det er godt til dette års julehjælp :-) 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:47

Jens K Johannsen:
Jeg mener markedet må vel også mætte ?

Der går nok lige nogle år endnu. Folk får lettere og lettere adgang til nettet og nethandlen stiger støt. Når Danmark engang er mættet, så er der jo andre verdensdele, som kan erobres Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 20:48

Prøv at se sådan på det: Der er en del der måske har 10-100 niche-sites under sig Wink

Som publisher ved jeg at der en hel del i Dk der tjener godt på det, eller bruger en del af de små sites til videresalg og den vej igennem få en del boost igennem. Men den største i DK er vel nok pricerunner som enkel site....

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)