- Været igang med at oversætte de fleste ting, leder stadig efter et par enkelte detaljer.
Hej Henrik. Jeg vil meget gerne give feedback, men jeg forstår simpelthen ikke, hvad du skriver her (ovenover). Hvad fanden fabler du om, haha? :-). Jeg giver helt fortabt: "oversætte de fleste ting" og "leder stadig efter et par enkelte detaljer"? Skal jeg/vi være tankelæsere for at kunne give feedback? :-). Du må altså lige bruge lidt mere tid på at formulere dig, så man forstår din problemstilling.
- Først lige fået mit kamera til at virke, så går igang med at færdig gøre mine artikler, en del af dem mangler noget arbejde.
Igen, jeg giver helt fortabt. Jeg fatter ikke, hvad du forsøger at sige? :-). Hvad vil du spørge om/gerne have feedback på?
Er med i
Affiliate DM med min side, men eftersom at jeg nok har tænkt den som mere end kun til affiliate, men også noget jeg vil syntes er sjovt at arbejde med om fx 1 år, kunne jeg godt bruge lidt input:
Hvis ikke Affiliate, hvad vil du så "bruge" din side til? Du er nødt til at uddybe, hvad det er, du gerne vil, hvis vi skal give dig noget feedback, du kan bruge til noget.
Jeg fornemmer lidt, at du "famler i mørket", at du ikke helt ved, hvordan du skal gribe det an. Du bruger lidt for meget tid på at skrive her på Amino i stedet for at arbejde på din Affiliate-side og give den mere værdi.
De bedste hilsner
Thomas