Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kameravalg.dk - Starten er gået, kom med ideer, feedback og input til fremtiden.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad og arbejde igår på at få lavet den oversættelse ordenligt, men indtil videre er jeg ikke kommet længere. Mangler stadig de par få steder nævnt tidligere, men det hører indtil videre under små ting - Selvom det bestemt ikke er glemt.

Derudover ser jeg også på at få lavet 1-2 store bannere til toppen, hvor mit hjemmelavet er pt. Det ser trods alt ikke alt for prof ud, og tænker også at nogle nye kunne tilføje lidt farve til siden.

Har dog ikke mulighed for at skifte farve på mit theme andet and til grøn medmindre jeg køber den fulde udgave - Dette bliver nok gjort når Affiliate DM er slut, for den er nok lige lovlig til den grå / kedelige side ? 

Ellers bliver meget af tiden nok brugt på at levere et jævnt nyheds flow samt opdatere mine artikler derinde. Fx fået lavet en tilbuds nyhed for at levere lidt andet end de andre sider, hvor der ikke kun skrives om et nyt kamera + jeg syntes det ser ordenligt ud med affiliate:

http://kameravalg.dk/tilbud-pa-kamera-pakker/#more-650

Siger ihvertfald mange tak for hjælpen indtil videre - Især det med at der nok var for mange nyheder på forsiden kan jeg godt se nu.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogle har fået lavet større banner på Fiverr med gode erfaringer må de gerne smide mig en PM med navnet på personen - Hvis jeg kan undgå at prøve 5 forskellige personer inden det bliver godt kunne det være rart. 

Mine forsøg på at lave egne billeder til forsiden er ikke gået super godt ...

Har lige skiftet mit logo ud i et forsøg, det nye kan ses øverst, samt det gamle er pt stadig på det store billedet i midten:

http://kameravalg.dk/

Syntes selv det passer bedre til ordet "kamera", samt jeg har syntes siden er lovlig grå/kedelig.

Hvis hvis i har gode erfaringer med nogle på Fiverr til at lave sådan et par billeder til forsiden må i meget gerne smide mig en PM ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)