Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra klik til penge

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Jeg ejer et domæne og blev lidt overrasket, da jeg forleden opdagede at det får omkring 1200 klik om måneden. Imidlertid stiller det kun om til one.com logo. Som studerende er det oplagt at prøve at lave en lille mønt på disse klik, men hvordan? Jeg aner intet om at lave hjemmesider og det interessere mig heller ikke at lære (at lave ordentligt). Men jeg kan huske at jeg som 12årig havde en skabelonbygget hjemmeside, hvor jeg satte nogle Tradedoubler reklamer på og vidst tjente en "hel halvtredser" på det :)

Det er noget i den retning jeg gerne vil, men hvordan fungerer det i 2013 og hvor får man mest ud af det?

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 14:47

Du kunne jo bygge et affiliate site op på domænet, ellers kunne du smide nogle Google Adsense reklamer på det. Mvh Mathias

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Tilmeldt 16. Aug 13
Skrevet kl. 15:00

Hej Mathias

Tak for dit svar. Det var faktisk en god idé med Google Ads, det jo også det alle de andre skodreklamesider gør :D

Jeg har dog en idé om at lave lidt comedy-indhold på siden også. Så folk får et lille grin med på vejen og ikke kun bliver irriteret over en reklameside...

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 15:04

Det med comedy er nu ikke en hel dum ide heller :-)

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Tilmeldt 16. Aug 13
Skrevet kl. 15:05

Mht. affiliate er det også en udmærket idé. Men mig bekendt så handler det også meget om at få sin side ud på Google's søgeresultater og det vil kræve for meget tid da mit tallent for den slags næppe er særlig stort. Så misforstå mig ikke. Jeg er med på at man ikke bare får penge rullende ind gratis, men må lægge arbejde for det. Men vi har alle vores styrkesider og tid til rådighed og der skal bare være en balance :)

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:44

Affiliate behøver ikke handle om, at du skal ligge godt i Google.

Du skriver selv, at du gerne bare vil tjene penge på dit domæne hvor der er en del type-ins som det hedder.

Det kan sagtens være der er nogle affiliateprogammer der har nogle kampagner du kan tjene på, men hvis du vil have hjælp til at finde dem skal du nok løfte sløret for indenfor hvilken kategori/niche dit domæne ligger, altså hvad er de besøgende højst sandsynligt interesseret i?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45

Det er vigtigt at undersøge hvor de besøgene kommer fra og hvad de søger. Hvis du kan lave en hjemmeside der omhandler de besøges behov, kan du tjene på at sende dem videre via reklamer. f.eks. fra www.adservice.com 

Men uden en indsats og videre vedvarende arbejde med hjemmesiden, skal du ikke forvente en indtjening.

Alternativt kan du sælge domænet, hvis det har potentiale for indtjening, men du skal nok ikke sætte for store forventninger til prisen.

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 15:48

Mathias Alsen:
Du kunne jo bygge et affiliate site op på domænet, ellers kunne du smide nogle Google Adsense reklamer på det. Mvh Mathias

Han kan ikke bruge Adsense før han faktisk har en hel hjemmeside som får en god omgang trafik.

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)