Kære Amino |
Du kunne jo bygge et affiliate site op på domænet, ellers kunne du smide nogle Google Adsense reklamer på det. Mvh Mathias
Kære Amino |
Du kunne jo bygge et affiliate site op på domænet, ellers kunne du smide nogle Google Adsense reklamer på det. Mvh Mathias |
Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/
Hej Mathias Tak for dit svar. Det var faktisk en god idé med Google Ads, det jo også det alle de andre skodreklamesider gør :D Jeg har dog en idé om at lave lidt comedy-indhold på siden også. Så folk får et lille grin med på vejen og ikke kun bliver irriteret over en reklameside... |
Det med comedy er nu ikke en hel dum ide heller :-) |
Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/
Mht. affiliate er det også en udmærket idé. Men mig bekendt så handler det også meget om at få sin side ud på Google's søgeresultater og det vil kræve for meget tid da mit tallent for den slags næppe er særlig stort. Så misforstå mig ikke. Jeg er med på at man ikke bare får penge rullende ind gratis, men må lægge arbejde for det. Men vi har alle vores styrkesider og tid til rådighed og der skal bare være en balance :) |
Affiliate behøver ikke handle om, at du skal ligge godt i Google. Du skriver selv, at du gerne bare vil tjene penge på dit domæne hvor der er en del type-ins som det hedder. Det kan sagtens være der er nogle affiliateprogammer der har nogle kampagner du kan tjene på, men hvis du vil have hjælp til at finde dem skal du nok løfte sløret for indenfor hvilken kategori/niche dit domæne ligger, altså hvad er de besøgende højst sandsynligt interesseret i? |
Det er vigtigt at undersøge hvor de besøgene kommer fra og hvad de søger. Hvis du kan lave en hjemmeside der omhandler de besøges behov, kan du tjene på at sende dem videre via reklamer. f.eks. fra www.adservice.com Men uden en indsats og videre vedvarende arbejde med hjemmesiden, skal du ikke forvente en indtjening. Alternativt kan du sælge domænet, hvis det har potentiale for indtjening, men du skal nok ikke sætte for store forventninger til prisen. |
Han kan ikke bruge Adsense før han faktisk har en hel hjemmeside som får en god omgang trafik. |
Freelance Web Design. www.express-sites.com