Jeg er jo en nysgerrig sjæl, så jeg har tilmeldt mig nyhedsbrevet. Måske kan jeg give dig et råd, når jeg har læst det. :) |
Hej Louise
Mange tak for din "nysgerrig" sjæl
har sendt dig en mail
Vh Anja
Jeg er jo en nysgerrig sjæl, så jeg har tilmeldt mig nyhedsbrevet. Måske kan jeg give dig et råd, når jeg har læst det. :) |
Hej Louise Mange tak for din "nysgerrig" sjæl har sendt dig en mail Vh Anja
|
Hej Anja, Jeg synes som alle andre også, at du har nogle gode produkter, dog kan jeg ikke se, hvad der gør dine produkter "unikke"? Du er jo på et marked, hvor der er rigtig mange udbydere, ikke blot som dig, men ethvert super marked, discount marked, møbelhus, Jysk osv. tilbyder jo tilsvarende produkter. Så mit råd er markedsføring og specifikt storytelling, hvorfor handle hos dig, hvad "får" kunden udover varen. Altså hvis jeg køber sådanne produkter vil jeg gerne kunne fortælle venner og familie, at jeg ikke kun købte denne vare forbi jeg synes den var flot, men fordi jeg købte den i en butik, hvor indehaveren havde fundet den på et marked i Rom, eller den mindede hende om hendes barndom hos bedsteforældrene og fik egentlig også mig til, at tænke på mine bedsteforældre, håber min lille historie giver mening for dig? ;) Umiddelbart kan jeg heller ikke se hvor og hvordan du markedsfører din webshop? Med ønsket om al mulig held og lykke fremover Søren |
Hej Anja, |
Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---
Hej Anja Nu meldte jeg mig til dit nyhedsbrev af ren nysgerrighed. Jeg har modtaget 4-5 stykker, så nu kan jeg se et mønster. Jeg vil anbefale dig at gøre følgende:
Få en professionel e-mail - og dermed mener jeg en e-mail, der indeholder din shops navn og ikke noget med mail.dk
Lad være med at sende mange rabattilbud ud hurtigt efter hinanden. Det kommer til at virke desperat :) Kør i stedet kampagner med fx 3 e-mail, hvor du reklamerer med rabat i en kortere periode, hvorefter du varsler, at kampagnen slutter. Slut kampagnen - og send ikke flere rabattilbud i et stykke tid. I stedet kan du sende gode råd og tip til indretning, hvor du inddrager dine ting som eksempler - og linker til dem i shoppen.
Skriv i overskriften, hvad dit tilbud omfatter, fx "Smukt boligudstyr". Tænk på, at hvis jeg som modtager er kommet på din liste mere eller mindre tilfældigt, ved jeg måske slet ikke, hvad jeg kan få rabat på.
Du er god til at skabe en stemning af efterårshygge med ord. Men få læst korrektur - sproglige fejl skæmmer. :)
Sidst, men ikke mindst: Dine fotos er rigtig smukke. Men link fra fotoet - eller beskrivelsen af varen - til samme vare i shoppen!
Hvis din kunde selv skal finde din shop - og derefter lede efter det fristende tilbud - er der stor fare for, at du går glip af en handel. Link til shoppen! Det eneste link i din sidste mail er til afmelding. Det skal selvfølgelig være der, men bestemt ikke som det eneste link. :)
|