Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for Feedback på min webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver Wink

Jeg skriver til jer for at høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at se hvad der er galt med min webshop?

 

www.petitflora.dk

 

Jeg syntes selv jeg har nogle lækre varer til fornuftige priser, billig fragt hurtig levering osv

Men jeg har næsten intet salg, jeg startede 1 feb 2013 med at få shoppen SEO optimeret men kan overhovedet heller ikke se noget "fremskridt" der

Jeg er aktiv på forskellige grupper på facebook med flotte billeder, har min egen blog og sender Nyhedsbrev ud ca 1 gang i ugen

 

Men der må være noget der er helt galt når jeg næsten ikke sælger nogen

Håber i kan hjælpe med lidt indput, på forhånd TAK

 

Vh Anja

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja :-) Måske skulle du rykke dine kategorier op så de kommer før link til blog og tilmeld nyhedsbrev :-)

Jeg tilføjede en varer til kurven og kommer så til en side hvor der følgende:

Hvis du har handlet hos os før skal du blot indtaste din email adresse, så vil systemet finde dine informationer så du kun skal bekræfte at de er rigtige.
Ellers vil du blive bedt om at indtaste dine adresse oplysninger.

Der er så en input boks hvor man kan indtaste sin mail adresse, jeg blev i tvivl om jeg bare skulle klikke fortsæt efter som jeg ikke er kunde i forvejen og klikkede på fortsæt, der sker ikke noget og man får ingen besked. Jeg tror mange vil være i tvivl her og du bør nok tilføje en ny knappe der hedder ny kunde klik her. Så ved folk hvad de skal.

Hvis man så går tilbage til en kategori måske for, at se lidt info igen om produktet eller se efter andre produkter og vil gå til checkout skal man indtaste sin mail adresse igen for at komme til kurv. Jeg syntes det virker som om du spænder ben for folk for, at de kan komme til kassen.

Din checkout er delt op i flere steps og bør ændres til en onestepcheckout.

Jeg syntes heller ikke dit logo ser helt skarp ud.

Jeg håber du kan bruge noget af ovenstående. Jeg ønsker dig held og lykke med dit projekt.

Med venlig hilsen

Christian L. Knudsen

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christaian

 

Mange tak for dit lange og uddybende svar, det er jeg glad for og vil få rettet nogle af fejleneSmile

Vh Anja

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du besøgende på hjemmesiden, eller kommer der slet ikke nogen ind? 

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nymarksminde

Jeg har lidt besøgende, ikke overvældende mange og selvfølgelig flest når jeg har sendt Nyhedsbrev ud

 

Vh Anja

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja, 

Der kan være mange årsager til det - hvor mange besøgende/ordrer har du om dagen? 

Du bør kigge på dine produkttekster, da nogle af dem er meget korte eks: http://petitflora.dk/koekken-85/servietter-blomst-p1829

Du starter iøvrigt rigtig mange produkterbeskrivelse med "super flot.." - prøv at variere det lidt, for jeg nåede at blive irriteret. 

Mht. SEO så mangler der også en del. Din sidetitel på servietterne jeg linker til har intet med servietter at gøre - Dermed er der nok ingen, der ville klikke på dit link i Google, hvis de søgte efter servietter.

Måske du også burde arbejde lidt med farverne på dine knapper, så man straks ser dem. Pt. er de lilla ligesom resten af siden.

Kan du lave dit log mindre? Det er meget stort, og der er mange med små skærme hvor logoet vil fylde alt for meget. 

Enig i den anden kommentar omkring bloggen - Det banner bør ikke komme før dine produkter.

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

 

Mange tak for din svar, dejligt med så god feedback, jeg skal ind og ha`rettet alle mine "SUPER FLOTTE"

 

Mht til ordre er det slet ikke hver dag jeg har ordre, stort set kun når jeg har sendt Nyhedsbrev ud, det er sjældent at der kommer nogen af sig selv

 

Mht til besøgende pr dag hvis der ikke er sendt Nyhedsbrev ud kan det kun være omkring 8-15 besøgende Embarrassed

Og ellers mellem 50-100 efter Nyhedsbrev

Så et eller andet er der jo HELT galt

 

Vh Anja

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skriver i shoppen "Ny webshop anno 2012" så går jeg ud fra du mener 2013, men jeg vil stadig mene, at det ligner noget, hvor der måske burde stå "anno 2002". Du har nogle lækre produkter, men din shop lever slet ikke op til produktudvalget. Det er bare en standard golden planet med lidt farveændringer - ellers ligner den alle de andre; klodset og gammeldags med en masse rammer og kasser.

Jeg er ked af den hårde kritik, men med de indbydende produkter, så burde du også have en indbydende shop.

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 

Tak for dit svar

min shop er lavet i 2012 som der står i logoetSmile

det kan godt være at selve shoppen og udseendet er gammeldags og klodset at se på ( har dog fået flere tilbage meldinger fra kunder om at shoppen var rigtig pæn ) , men jeg tænker lidt om du mener det er derfor der ikke kommer så mange besøgende og ordre?

 

Vh Anja

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er slet ikke i tvivl om, at din manglende konvertering skyldes designet - og at flere kunder mener den er pæn, tja - det er vel som når folk går på restaurant, det er sjældent de siger til tjeneren det var elendigt, de kommer bare ikke tilbage.

Du har nogle rigtig lækre produkter, de fortjener en bedre præsentation og jeg er også sikker på, at netop en bedre præsentation giver det en forøgelse af salget.

En helt anden ting er, at din side ikke er responsive (korrekt visning på mobil og tablet), det taber du uden tvivl kunder på.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)