Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic - kommer du?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg synes det kunne være interessant med en liste over folk der kommer til dette års Aminotastic, så man ved hvem man kan forvente at møde og potentielt falde i snak med. Det giver mulighed for at vi allerede nu kan planlægge hvem der skal netværkes med. Så hvis det ikke er en hemmelighed at du kommer, så skriv da lige et lille indlæg her i tråden - måske endda med lidt om dine forventning til arrangementet og hvorfor du deltager.

Det er første gang jeg deltager, selv om jeg har været på Amino i godt 4½ år. Nu trænger jeg til at komme ud af min osteklokke, så jeg kan få lejlighed til at se og høre hvad der ellers rører sig i iværksættermiljøet. Jeg forventer at være blevet en smule klogere når dagen er omme, have snakket med nogle interessante mennesker, og ikke mindst have fået et ordentligt los i motivationen :-)

Hvad med dig?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg regner med at kigge forbi.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:59

Fra tråden Aminotastic 2013 er jeg netop blevet opmærksom på at tilmeldte får tildelt et profil-badge der viser at man deltager. Men ikke desto mindre er det rart med en samlet liste over deltagere ét sted :)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er desværre inviteret ud til noget så tåbeligt som et Linie 3 show - så jeg må desværre misse dette års Amino Tastic, hvilket er pisse-ærgeligt. 

Til alle jer som sidder derude og overvejer at tage med: gør det! Det plejer at være rigtig godt!

God fornøjelse til alle jer der skal med!

- Emil

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 13:42

Hej Emil.

Super ærgerligt. Men hvis man skal nå at opleve et Linie 3 show live, er det nok ved at være sidste udkald - så trods alt god prioritering. God fornøjelse til dig også :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)