Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborg og Rolf Høegh med Amino Rabat....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Nu har du muligheden for at opleve to af Danmarks bedste foredragsholdere fortælle om salg og iværksætteri - og så endda med Amino Rabat.

Rolf Høegh -Kunsten at sælge

Oplev foredraget “Kunsten at sælge” med undertitlen “Giv kunderne en god oplevelse hver gang” tager sit udgangspunkt i ønsket om større omsætning og flere tilfredse kunder

Martin Thorborg på ”iværksætterrejse”

I 2012 rejste Martin Thorborg rundt i 4 1/2 måned og interviewede 32 danske iværksættere i 7 lande.

Mødet med iværksætterne gjorde et stort indtryk, efterfølgende har Martin brugt meget energi på at finde ud af, hvad de har gjort for at få succes.
Det har resulteret i en seks punkts liste over egenskaber og strategier, der alle har været hovedårsagen til at de har fået succes som iværksættere.

Køb din billet her http://www.billetagenten.dk/Event/Martin-Thorbog-og-Rolf-Høegh.aspx og hvis du vil have rabat skal du skrive AMINO i rabat feltet, så får du billetten til 195 kr.

 

 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg forsøgt at bestille en billet med samtlige af mine 3 visa kort... Jeg får afvist hver gang... Er det et generelt problem på den hjemmeside? For det har jeg da aldrig i mit liv oplevet før :)

Mvh Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Valby
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg har lige prøvet og det skulle fungere, ellers send mig en mail på niels@amino.dk - så finder vi ud af noget...

MVH - Niels

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels,

Jeg ved ikke, om du lige har været inde og trylle, men på magisk vis har jeg modtaget en faktura og billet pr. mail, på trods af at samtlige betalinger blev afvist.. Nu sidder jeg så lidt og tænker, om alle 3 betalinger alligevel er gået igennem? Måske min rumpe ikke er den smalleste, men 3 sæder kan jeg sgu ikke fylde :D

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Valby
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg tjekker op..

MVH - Niels

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)