Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse - GLS' pakke shop?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, Amino

Jeg starter snart webshop med salg af headphones, og jeg leder i øjeblikket efter den mest praktiske og økonomiske løsning på forsendelse.

Jeg har fået et udmærket tilbud fra GLS - det indebærer "Pakke Shops", altså, pakkerne bliver ikke leveret direkte til kunden, men de skal selv hente pakken ved nærmeste Pakke shop. Er der nogen, der har erfaringer med dette? Personligt, ville jeg finde det meget irriterende, selv at skulle hente det, jeg havde købt, men jeg ved ikke, om det rent faktisk skræmmer folk væk?

Tak på forhånd,

Mads

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:50

Har selv benyttet en GLS pakke shop én enkelt gang. Det virkede udmærket, men har aldrig rigtig brugt det siden. Bruger meget døgnpost i stedet, da jeg så ikke skal tage hensyn til åbningstider osv.

Ville heller ikke være voldsomt stor fan af kun at have afhentning ved en pakke shop som mulighed, når jeg købte ved en webshop. 

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 22:08

Du kan jo godt have en aftale både med GLS og Post DK. Nogle foretrækker GLS og andre Post DK. Post DK har flere afhentningssteder og som nævnt også døgnpost hvilket mange af mine kunder benytter. Jeg har også en del kunder der vælger at få leveret til døren. Også selvom forsendelsen er dyrere. Det er ikke alle der bor i nærheden af et afhentningssted, så derfor vælger de at få pakken leveret til døren.

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:08

Mads:
Er der nogen, der har erfaringer med dette? Personligt, ville jeg finde det meget irriterende, selv at skulle hente det, jeg havde købt, men jeg ved ikke, om det rent faktisk skræmmer folk væk?

Jeg bruger det tit når jeg bestiller (ellers døgnposten). Da jeg hader at komme hjem og se en seddel fra post danmark omkring de har forsøgt at aflevere min pakke. Og kan så først hente den dagen efter. Samt man skal stå timer i kø for at få den (overdrevet).

Og sidst jeg brugte det. Var det til en computer+skærm. Og der fik jeg den leveret til en døgntank. Så der hentede jeg mine vare sent om aftenen. Så det var bare super Big Smile

Men har brugt det tit (faktisk lige bestilt en vare, jeg kan hente i en shop i morgen). Og har aldrig oplevet nogen problemer.

På min egen shop hvor jeg sælger software til billige edbpriser Der vil jeg selv tilkøbe et gls modul. Da jeg synes "kun" at tilbyde postdanmark bare ikke er nok. Og synes GLS pakkeshop er en super løsning.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 23:29

Jeg vælger gerne GLS når jeg køber varer, frem for PostDanmark. Det er ikke altid at jeg er hjemme når posten kommer, og da vores hoveddør ind til opgangen er låst, så kan der gå 1-2 ekstra dage inden jeg kan få min pakke, da postbuddet ikke kan smide "Vi har forgæves forsøgt....." seddel i min postkasse. Så kører jeg gerne de 5 min, for at få min pakke.

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 23:33

Hej Mads

Vi kan måske hjælpe dig med en god løsning. Du kan se mere på WeShip.dk

Ha' en god aften.

Venligst 

Lasse Juhl

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:45

Lasse Juhl:
Vi kan måske hjælpe dig med en god løsning.

Jamen så skal man jo også lige betale for at få sine vare fragtet til jer. Så i sidste ende ryger der jo en del kr på fragten samlet.

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 07:57

Hej Kim

Vores kunder får sædvanligvis leveret deres varer direkte til vores lager, så der ikke er nogen ekstra omkostning forbundet i den ende. 

Venligst
Lasse Juhl 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:03

Jeg synes uden tvivl at du skal give dine kunder flere muligheder at vælge imellem, og at en af dem skal være GLS.

Som kunde vælger jeg altid GLS pakkeshop, da jeg kan afhente mine varer i en kiosk 10 meter væk, men mange andre vil foretrække Postdanmark med levering. Jeg er helt sikker på, at du vil miste kunder, hvis du kun har en enkelt leveringsmetode.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 09:42

Men har I bare kunne få en aftale med GLS? Jeg kontaktede GLS da jeg skulle starte op og fik at vide at jeg ikke kunne få en aftale som nyopstartet med mindre jeg kunne fortælle præcis hvor mange pakker jeg skulle sende afsted om dagen.

Jeg kunne derfor ikke få en erhvervsaftale, men kunne selvfølgelig bare aflevere mine pakker og sende dem på normal vis. Dog til en pris på 50 kr pr. pakke!

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)