Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan lokker I kunder til at skrive en TrustPilot anmeldelse?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg kunne godt tænke mig at høre en masse forskellige muligheder, om hvordan man får lokket kunderne til at skrive en TrustPilot anmeldelse om jeres virksomhed. Jeg skal ikke lægge skjul på at vi allerede gør det. Den måde vi gør det på er ved at, sende en e-mail ud til kunden 1-2 uger efter et køb. I den mail skriver vi at de meget gerne må skrive en anmeldelse, om deres handelsoplevelse hos os på TP. Derefter kvittere vi med en rabatkode på 15%, som de så kan bruge til deres næste køb hos os.

Der har givet nogle anmeldelser, men vi synes alligevel ikke at det er helt nok. Vi har også haft kunder som har skrevet en anmeldelse før vi sendte den mail ud, det er jo kun godt.

Men de fleste kunder har nok samme holdning som mig selv, nemlig at man kun gider bruge tid på at skrive en anmeldelse hvis der er noget negativt at skrive om. Smile

Men i hvert fald kunne jeg godt tænke mig at høre, hvordan I gør det i jeres virksomhed. Giver I nogle goder eller andet til kunder som skriver en anmeldelse? Hvordan opfordre I folk til at skrive en anmeldelse? Hvis I sender en e-mail, hvad skriver I så?

Håber I vil dele jeres viden/erfaring med os!

Med venlig hilsen

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Jeg hader faktisk Trustpilot af et godt hjerte, men der var alligevel een gang, hvor jeg satte og skrev en meget rosende anmeldelse af KIPA vinduer, simpelthen fordi jeg fik en helt i verdensklasse service og det syntes jeg sgu at jeg ville kvittere for, da jeg modtog mailen om at jeg havde handlet hos KIPA og om jeg ville anmelde dem hos TP.

Det ville jeg selvfølgelig og gjorde det.

Jeg har aldrig gjort det før eller siden. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger heller ikke TP. Mest fordi jeg ikke vil give penge for at svare mine kunder. Jeg bruger i stedet Yotpo. Den kan også sende ud x antal dage efter køb. Vi kvitterer også med en rabatkode når kunden giver en anmeldelse. Fordelen ved Yotpo er at anmeldelsen kan gives direkte i mailen til kunden uden at der bliver åbnet i en browser. De skal bare skrive, give 1 til 5 stjerner og tryk "send". Tror også at det er med til at kunder hurtigt og nemt kan give en anmeldelse. Derudover kan Yotpo sættes op til at udgive de bedste anmeldelser på ens Facebook og twitter side dagligt. Du kan se det på min shop lavente.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for jeres inputs. Jeg vil kigge nærmere på Yotpo :)

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt det er lidt et moralsk dilemma, at give 15% for at give en anmeldelse. Det giver folk en anelse forpligtelse over at ligge en positiv anmeldelse. Jeg ved godt, at rigtig mange anbefaler at give de procenter - men jeg har personligt ikke gjort det i de webshops jeg driver eller konsulterer. 

Der er masser af folk, som gerne vil give en Trustpilot anmeldelse uden en gulerod. Det kræver bare, at du giver en kundeservice ud over det sædvanlige - så gør folk det af sig selv. De skal selvfølgelig lige have mailen om det efter en 6 - 7 dage. Jeg arbejder for en shop, som har 9.7 ud af 10, uden at give en gulerod - så det kan sagtens lade sig gøre. Det kræver bare lidt tålmodighed - anmeldelserne skal nok komme med tiden.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas - Style Guy:
Håber I vil dele jeres viden/erfaring med os!

Vi har forhandlet os til en fornuftig pris med Trustpilot, og bruger derfor automatisk udsendelse af mails. Vi lokker hverken med rabat eller andet, men holder mailen i en meget neutral tone. Jeg kan ikke huske vilkårene, men jeg mener at vi har tegnet en lille pakke med 300 mails pr måned eller noget i den stil, og kombinationen af få mails og ingen lokkemidler gør nok at vi ikke får så mange anmeldelser som vi måske kunne, men det bliver da til noget.

Andreas - Style Guy:
Men de fleste kunder har nok samme holdning som mig selv, nemlig at man kun gider bruge tid på at skrive en anmeldelse hvis der er noget negativt at skrive om. Smile

Den opfattelse havde jeg også, inden vi fik gang i vores shop. Virkeligheden er dog at kunder på ingen måde er er kede af at bruge tid på at rose en god oplevelse. Men det er klart at dem der ikke bliver "inviteret" pr mail, men bare gerne vil anmelde virksomheden, enten er utroligt negative, eller utroligt positive. Og hvis det stadig er gjort besværligt at oprette en profil for at anmelde, så vil det sandsynligvis primært være de negative der holder ud. Men hvis det ikke er for besværligt, er kunderne absolut ikke blege for at give en god anmeldelse.

Men hvis du vil have gang i anmeldelserne, og hvis der er økonomi til det, vil jeg anbefale at lave en aftale med TP. Det er ikke så dumt som jeg selv havde gået og bildt mig selv ind Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man levere en god service, så plejer de at komme af sig selv.

Man kan også være lidt fræk at skrive en mail ud til kunden x antal dage efter køb, og høre om de er tilfreds og gider lave en anmeldelse på trustpilot.  

 iPhone 6

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en aftale med trustpilot og jeg synes det kan betale sig. Trustpilot sender så pr automatik en mail ud til kunderne for at høre hvordan deres oplevelse med Promaling.dk har været. Vi prøver så i det omfang det er muligt at levere så høj en service som muligt, f.eks en lyn hurtig levering hvis det er muligt "vi kører i egne biler" Og når kunden måske bestiller noget kl 14 og allerede modtager det kl 16.30 hvis det er geografisk muligt, så er vi næsten stensikre på en god anmeldelse, så der er også lidt sport i det. MEN man skal selvfølgelig have noget at byde på, så kunden også giver bruge de 2 minutter på at skrive en eller anden form for anmeldelse som selvfølgelig helst skal være positiv.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I vort trykkeri i København bruger vi også Trustpilot til at samle anmeldelser; vi sender anmodning ud 2 dage efter hver ny kunde har modtaget faktura og der er ingen gulerod..... kun god service! Og vi synes faktisk at anmeldelserne ruller ind i et fint roligt tempo. Når kunden så kommer igen kan vi finde på (selvfølgelig at sige tak for anmeldelsen) at lægge lidt ekstra print på deres ordre uden beregning!

Så god service og høj kvalitet!

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)