Hej Amino'er, Jeg kunne godt tænke mig at høre en masse forskellige muligheder, om hvordan man får lokket kunderne til at skrive en TrustPilot anmeldelse om jeres virksomhed. Jeg skal ikke lægge skjul på at vi allerede gør det. Den måde vi gør det på er ved at, sende en e-mail ud til kunden 1-2 uger efter et køb. I den mail skriver vi at de meget gerne må skrive en anmeldelse, om deres handelsoplevelse hos os på TP. Derefter kvittere vi med en rabatkode på 15%, som de så kan bruge til deres næste køb hos os. Der har givet nogle anmeldelser, men vi synes alligevel ikke at det er helt nok. Vi har også haft kunder som har skrevet en anmeldelse før vi sendte den mail ud, det er jo kun godt. Men de fleste kunder har nok samme holdning som mig selv, nemlig at man kun gider bruge tid på at skrive en anmeldelse hvis der er noget negativt at skrive om. Men i hvert fald kunne jeg godt tænke mig at høre, hvordan I gør det i jeres virksomhed. Giver I nogle goder eller andet til kunder som skriver en anmeldelse? Hvordan opfordre I folk til at skrive en anmeldelse? Hvis I sender en e-mail, hvad skriver I så? Håber I vil dele jeres viden/erfaring med os! Med venlig hilsen Andreas |
Hej Andreas,
Jeg hader faktisk Trustpilot af et godt hjerte, men der var alligevel een gang, hvor jeg satte og skrev en meget rosende anmeldelse af KIPA vinduer, simpelthen fordi jeg fik en helt i verdensklasse service og det syntes jeg sgu at jeg ville kvittere for, da jeg modtog mailen om at jeg havde handlet hos KIPA og om jeg ville anmelde dem hos TP.
Det ville jeg selvfølgelig og gjorde det.
Jeg har aldrig gjort det før eller siden.