Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop - kan du hjælpe mig!?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
som helt uerfaren inde for Prestashop, er jeg nu begyndt at lave min webshop i det. MEN jeg kan virkelig ikke få min prestashops kontrolpanel på dansk. Jeg har søgt på nettet og prøver mig frem, men det fungerer ikke helt.

Er der evt. en der kan hjælpe mig med det ? (måske er det bare mig som er en idiot til prestashop :P )

Mvh. Daniel Kristensen 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:38

Hej Daniel

Mener du kan se det i den her video hos Nemprogrammering.dk. Ellers er det den video, der hedder installation af Prestashop.

Virker det ikke for dig, er du velkommen til at skrive. Så skal jeg nok lige tjekke hvor det var jeg fik ændret mit.

DBH Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:00

Daniel Emil Kristensen:
MEN jeg kan virkelig ikke få min prestashops kontrolpanel på dansk. Jeg har søgt på nettet og prøver mig frem, men det fungerer ikke helt.

Bruger selv version 1.5.4.1 og der kan man gå til "Mine Præferencer" Ellers

Administration >> Medarbejdere >> Rediger

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 23:02
Super, tak skal i have. Jeg prøver det i morgenen, og ellers skriver jeg igen. God aften til jer begge :)

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:11

I lige måde Yes

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 23:44

Var opmærksom på at stort set alle online tutorials vedr. Prestashop er på engelsk, og det bliver derfor nogle gange svært at lave en søgning på et specifikt problem, hvis interfacet er på dansk. - Blot en side note :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:49

Rasmus L. Knabe:
Var opmærksom på at stort set alle online tutorials vedr. Prestashop er på engelsk, og det bliver derfor nogle gange svært at lave en søgning på et specifikt problem, hvis interfacet er på dansk. - Blot en side note :)

Okay, ja det har nu ikke volgt mig de store problemer. Det store problem for mig synes jeg, har været der ikke er så mange aktive på prestashops danske forumside. Der er lige en håndfuld der er aktive, så ikke så meget respons.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 23:54

Ja, det slog mig også at jeg ikke blot mente tutorials, men info generelt.. Jeg har igennem tiden fået stor hjælp fra fora hvor andre tidligere har haft samme problem som mig, og de er stort set altid på engelsk.

Man kan selvfølgelig sagtens skifte over til dansk ved overlevering, hvis kunden foretrækker dette, men i udviklings processen vil jeg anbefale at man kører med engelsk :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:58

ahhh med lidt google translate osv klare man sig også Cool

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)