Hej Aminoer, som helt uerfaren inde for Prestashop, er jeg nu begyndt at lave min webshop i det. MEN jeg kan virkelig ikke få min prestashops kontrolpanel på dansk. Jeg har søgt på nettet og prøver mig frem, men det fungerer ikke helt.
Er der evt. en der kan hjælpe mig med det ? (måske er det bare mig som er en idiot til prestashop :P )
Mvh. Daniel Kristensen
Er din tekst eller billede blevet kopieret? Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"
Var opmærksom på at stort set alle online tutorials vedr. Prestashop er på engelsk, og det bliver derfor nogle gange svært at lave en søgning på et specifikt problem, hvis interfacet er på dansk. - Blot en side note :)
Var opmærksom på at stort set alle online tutorials vedr. Prestashop er på engelsk, og det bliver derfor nogle gange svært at lave en søgning på et specifikt problem, hvis interfacet er på dansk. - Blot en side note :)
Okay, ja det har nu ikke volgt mig de store problemer. Det store problem for mig synes jeg, har været der ikke er så mange aktive på prestashops danske forumside. Der er lige en håndfuld der er aktive, så ikke så meget respons.
Ja, det slog mig også at jeg ikke blot mente tutorials, men info generelt.. Jeg har igennem tiden fået stor hjælp fra fora hvor andre tidligere har haft samme problem som mig, og de er stort set altid på engelsk.
Man kan selvfølgelig sagtens skifte over til dansk ved overlevering, hvis kunden foretrækker dette, men i udviklings processen vil jeg anbefale at man kører med engelsk :)