Jeg har lige checket din webside ud, og kan se at du anvender en dyr løsning fra Justworks der kalder sig et fullservice bureau.
Det må betyde at du blot kan bede dem om at SEO optimere din side så du ligger nr 1 på Google.
Hej Peder
Tak for dit svar. Den løsning jeg har hos Justworks, er helt tilpas i kvalitet, pris og kundeservice for mit vedkommende. Og ja, der er mange muligheder omkring annoncering, dog kan jeg helt klart ikke undvære Google Adwords, da jeg får nye kunder gennem adwords annoncerne samt selvfølgelig netværk.
SEO er noget jeg kan købe som tillægs pakke hos Justworks, og det passer mig glimrende.
Grunden til at jeg kun anvender op til 10 søgeord er, at de er relevante for de kunder jeg gerne skal have ind på sitet. Telesvar ligger nr. 1 på telefonpasning, hvilket har ca. 480 søgninger pr. md. og dette er kerneydelsen her, så det anser jeg som værende ok. Jeg har for nylig fået kalenderstyring sat på som søgeord og den er nu hoppet fra en 8. plads til 7. plads idag på Google, hvilket vel egentligt også er ok.
Jeg står selv for tekster og søgeord etc. på sitet og lader mig da gerne inspirere, hvis der er nogle der har gode idéer!
Med venlig hilsen
Cher Pedersen