Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords Annoncer med klik fra konkollegaer..

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peder Andersen:

...

Derefter kan du skrotte adwords, det gjorde jeg i 2005, og har aldrig savnet den siden, men brugt SEO som jeg i dag sælger kurser i.

..

Det ville være rigtig dumt. For mig ville det betyde jeg omsatte for et par millioner mindre årligt. Det ville jeg ikke gå glip af. Der vil altid være nogle som kun klikker adWords, og ikke de organiske placeringer.. Så at skrotte adWords, fordi at der er nogle der driller, det synes jeg ikke er løsningen :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:39

Casper Blom:

Peder Andersen:

...

Derefter kan du skrotte adwords, det gjorde jeg i 2005, og har aldrig savnet den siden, men brugt SEO som jeg i dag sælger kurser i.

..

Det ville være rigtig dumt. For mig ville det betyde jeg omsatte for et par millioner mindre årligt. Det ville jeg ikke gå glip af. Der vil altid være nogle som kun klikker adWords, og ikke de organiske placeringer.. Så at skrotte adWords, fordi at der er nogle der driller, det synes jeg ikke er løsningen :)

Helt enig. Konverterer adwords til salg, og giver overskud er der absolut ingen grund til at droppe det. Det er ikke enten/eller, blot fordi man er tilhænger af den ene form eller anden form, derimod supplerer adwords og organisk optimering hinanden super godt.

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 10:40

Lars Seo Andersen:

Jeg synes bestemt at du skulle klage til Google men gør det på en måde så du lægger fejlen på kunden som kilker og ikke adwords systemet

det vil du nok komme længst med

Hej Lars

Fik "blod på tanden" efter din opbakning Big Smile

Meget fin kundeservice hos Google Adwords endnu engang og nu har jeg fået et tlf. nummer til teknisk support, kundeservice medarbejderen kunne godt se der var noget galt, men ikke så detaljere,t som hos den tekniske support, dem prøver jeg ved lejlighed, inden jeg aktiverer næste kampagne Smile

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 11:03

Peder Andersen:

Jeg har lige checket din webside ud, og kan se at du anvender en dyr løsning fra Justworks der kalder sig et fullservice bureau.

Det må betyde at du blot kan bede dem om at SEO optimere din side så du ligger nr 1 på Google.

Hej Peder 

Tak for dit svar. Den løsning jeg har hos Justworks, er helt tilpas i kvalitet, pris og kundeservice for mit vedkommende. Og ja, der er mange muligheder omkring annoncering, dog kan jeg helt klart ikke undvære Google Adwords, da jeg får nye kunder gennem adwords annoncerne samt selvfølgelig netværk

SEO er noget jeg kan købe som tillægs pakke hos Justworks, og det passer mig glimrende.

Grunden til at jeg kun anvender op til 10 søgeord er, at de er relevante for de kunder jeg gerne skal have ind på sitet. Telesvar ligger nr. 1 på telefonpasning, hvilket har ca. 480 søgninger pr. md. og dette er kerneydelsen her, så det anser jeg som værende ok. Jeg har for nylig fået kalenderstyring sat på som søgeord og den er nu hoppet fra en 8. plads til 7. plads idag på Google, hvilket vel egentligt også er ok.

Jeg står selv for tekster og søgeord etc. på sitet og lader mig da gerne inspirere, hvis der er nogle der har gode idéer!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Skrevet kl. 11:10

Godt arbejde

Yes

Dansk linkbuilding

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Skrevet kl. 11:11

godt arbejde

Yes

Dansk linkbuilding

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:32

hold da kæft cher.. sådan noget fis...

jeg er da også inde og se på vores konkollegers sider, deriblandt din ind imellem, men at dræne adwordsen, det er da godt nok dårlig stil....

Jeg bruger slet ikke adwords da mine kunder kun sjældent kommer fra google, og dem jeg vil have fat i er typisk også dem der slet ikke har overvejet det, og nu er det da bestemt ikke noget der tiltaler mig.

Er dødnysgerrig for at vide hvem det er, jeg kan jo godt se at en del af dem derude låner ret meget fra andre telefonpasningsselskabers både navne og opsætning af hjemmeside, men ok det må man jo så tage som et kompliment når der nappes lidt af ens idéer....

helt anderledes er det dog når de systematisk prøver at dræne adwordskontoen, hvor er det bare for meget...

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)