Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords Annoncer med klik fra konkollegaer..

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg vil blot vende en lille case jeg har omkring mine Google Adwords annoncer. Hver gang annoncerne aktiveres, har jeg desværre bemærket at de samme konkollegaer sidder og klikker på dem indtil de er opbrugt, og så modtager jeg et par timer efter aktiveringen besked fra Google Adwords om at annoncerne er inaktive grundet x antal klik på dem...

Er det bare mig der syntes det er lidt frækt? Jeg har fuld forståelse for enkelte klik fordi man blot skal tjekke nye tiltag, produkter etc. men at blive ved med at chikanere, ved at bare klikke ind til annoncerne er opbrugt det er godt nok dårlig stil.

Personligt syntes jeg at det er en yderst mærkværdig måde at behandle sine konkollegaer på. Fair nok man er i hård konkurrence, men så kom da med noget konstruktivt...

Når dette nu er skrevet, kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan jeg kan opsætte annoncerne, så jeg ikke skal betale for de få af mine konkollegaer der har en dårlig moral. Jeg har bemærket der er en opsætning, hvor man kan indsætte ip adresser der ikke skal kunne se mine annoncer, måske det er en mulighed?

Jeg håber der er en som vil hjælpe, betaler gerne :-). 

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:34

Du skriver at du har bemærket at "de samme konkollegaer sidder og klikker på dem" - er du helt sikker og hvordan har du gjort den observation?

Er det ved at tjekke dine server logs og se de samme IP-adresser optræde hver gang du starter din kampagne?

I det tilfælde har du jo IP-adresserne og kan læse om hvordan du ekskluderer dem her: https://support.google.com/adwords/answer/2456098?hl=da

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:46

Mange har den opfattelse, at deres konkurrenter misbruger AdWords.

AdWords har indbygget et system, så klik fra samme ip frasorteres, hvis det ser mystisk ud og det er faktisk i 99% af alle tilfælde ikke konkurrenterne der klikker, men en forkert opsat kampagne, der gør udfaldet.

Har du konverteringssporing slået til og kan du se, at der klikkes på relevante søgeord uden salg ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 08:38

Mas:

Du skriver at du har bemærket at "de samme konkollegaer sidder og klikker på dem" - er du helt sikker og hvordan har du gjort den observation?

Er det ved at tjekke dine server logs og se de samme IP-adresser optræde hver gang du starter din kampagne?

Hej Mas

Tak for dit svar. Jeg er 99 % sikker, da jeg gennem chatfunktionen (loggen) på websitet kan se at det er samme ip'er og samme firmanavne der klikker ind via mine adwords annoncer. Jeg prøver det med ip adressen næste gang jeg aktiverer en kampagne. Endnu engang tak!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 08:49

Har du klaget til Adwords

Evt kunne du skrive til de omtalte firmaer ?

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:52

Lars Seo Andersen:

Har du klaget til Adwords

Evt kunne du skrive til de omtalte firmaer ?

Hej Lars

Tak for svar.

Ja, jeg har faktisk overvejet at klage til Google Adwords, men ved ikke hvor meget det hjælper...dog vil jeg sige de har været yderst behjælpelig omkring en fejl jeg fandt, som de har fået rettet i en af mine kampagner. Men Google kan jo få mange oplysninger ud af os brugere, så mon ikke de også kan se hvilke virksomheder der er inde og klikke kampagner "i sænk"?! Det burde vel egentlig også straffes ved at give en dårligere ranking på Google, ved anvendelse af sådanne metoder Smile

Påtænker at skrive en e-mail til disse virksomheder, hvis der igen bliver klikket unødigt mange gange Telesvar's Adwords annoncer Big Smile

Rigtig god dag til dig!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Skrevet kl. 10:11

Jeg synes bestemt at du skulle klage til Google men gør det på en måde så du lægger fejlen på kunden som kilker og ikke adwords systemet

det vil du nok komme længst med

Eventuelt tilbyd Google logfiler

Dansk linkbuilding

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 10:17

Hej Cher

Jeg har lige checket din webside ud, og kan se at du anvender en dyr løsning fra Justworks der kalder sig et fullservice bureau.

Det må betyde at du blot kan bede dem om at SEO optimere din side så du ligger nr 1 på Google.

Du anvender mindre end 10 søgeord, så du skal forlange at de optimerer din side foa alle disse, hvilket let lader sig gøre.

Derefter kan du skrotte adwords, det gjorde jeg i 2005, og har aldrig savnet den siden, men brugt SEO som jeg i dag sælger kurser i.

Håber dette kan hjælpe dig

Hilsen

Peder Andersen

'

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Skrevet kl. 10:23

Peder Andersen:
Jeg har lige checket din webside ud, og kan se at du anvender en dyr løsning fra Justworks der kalder sig et fullservice bureau.

Jeg tror du har misforstået deres produkter

det ser ud til at de med fullservice mener at man kan købe alle de forskellige ydelser hos dem

ikke at de alle er inkluderet i en cms pakke

Dansk linkbuilding

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peder Andersen:

Det må betyde at du blot kan bede dem om at SEO optimere din side så du ligger nr 1 på Google.

Du anvender mindre end 10 søgeord, så du skal forlange at de optimerer din side foa alle disse, hvilket let lader sig gøre.

Ahhhhhhh sådan er der vist ikke nogen der arbejder Smile Fordi bureauet sælger flere forskellige slags ydelser betyder jo ikke man kan forlange de opnår pladser på bestemte keywords hvis ikke dette er en klar aftale fra start.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)