Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af Outdoor beklædning og sko samt cykler søger webshop kunder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Støvring
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Globaltools.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen af Jer der har, eller har kendskab til webshops, som er interesseret i en ny optimal webshop leverandør?

Produkterne er: 
Outdoor beklædning og sko, herunder Trailrunning, Vandring og casual
Cykler og tilbehør
Huer og handsker

Konceptet er to-delt:

1: Traditionel handel med forudbestilling et halvt år i forvejen (Forår/sommer og efterår/vinter skal således bestilles 5-6 måneder før leveringen). 
Herunder mulighed for høj avance på produkter i høj kvalitet med innovative features og materialer

2: Webshop tilpasset løsning, hvor der ikke lagerføres noget hos den enkelte kunde. Der forudbestilles for et mindre beløb, men adgang til hele lagersortimentet. Altså en løsning med minimal risiko og næsten ingen håndtering.

For begge ovenstående muligheder gælder det:  Vi leverer billeder, tekster, lagerstatus og anden relevant materiale, så produkterne let kan videresælges.

Lad mig vide om ovenstående muligheder har interesser, eller hvad der skal til af ændringer for at det bliver mere interessant?

Fra Støvring
Tilmeldt 12. Aug 13
Fra  Globaltools.dk Skrevet kl. 20:29

Da der desværre ikke er den store aktivitet på dette, kan jeg måske spørge om der er nogle af Jer der har kontakter til personer/firmaer som tilsvarende kan være interessante at forhandle som B2C?? 

Kom Big Smilefrisk

Fra Støvring
Tilmeldt 12. Aug 13
Fra  Globaltools.dk Skrevet kl. 20:34

Vi er nu klar med hjemmeside og data, hvis der er interesse blandt mulige nye samarbejdspartnere.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 16:41

Hej Stefan,

Kan du ikke sende mig en mail på kenj@soldaternyt.dk? Jeg vil meget gerne høre mere om jeres produkter :-)

Venligst,
Kenneth 

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:04

Hej. Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om mulighed nr. 2. Du må meget gerne sende mig en mail på claus@bressay.dk, med flere oplysninger om produkter osv.

Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:03

Hej Stefan jeg vil gerne høre mere om punkt 2, kan du evt sende mig mere info på produkter osv på mail tines@hotmail.dk ..

Fra Støvring
Tilmeldt 12. Aug 13
Fra  Globaltools.dk Skrevet kl. 14:20

Hej

Tak for Jeres indlæg.

Jeg har sendt Jer en mail direkte. Hvis I har yderligere spørgsmål, er I selvfølgelig velkommen. Og til nye emner, så er der stadigvæk mulighed for et indblik i super gode Outdoor produkter.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)