Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WEBSHOP, hvad skal jeg vælge??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Noir Desire, Danish Design Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg skal til at etablere en webshop for første gang hvor jeg vil sælge mit eget bag label Noir Desire, Danish Design - se nuværende websitewww.noirdesire.dk . Jeg søger gode råd til hvilken udbyder af webshop der er bedst og mest effektivt og nem og håndtere. Selv har jeg kigget på www.goldenplanet.dk som jeg syntes tilbyder mange gode aftale omkring forsendelse med Post Danmark og GLS og et godt SEO system og ikke mindst e-conomic system.

Men kunne der være en anden udbyder som jeg har overset og som i vil anbefale?

Vh. Christina Desiree Petersen

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Synes du skal tage et kig forbi Andiie.dk/webshop/ og se hvad vi kan tilbyde. Der er mulighed for opkoblet Pacsoft og e-conomic via www.shopeon.com

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chrstina, 

Har du checket Morten Vadskærs shopsystem ud? Ville mene det var værd at overveje, du kan læse mere her: http://www.shoporama.dk/

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg gad godt se bare ÈN shop fra GoldenPlanet, der ser nogenlunde tidssvarende ud - efter min mening virker det tungt og gammeldags og på ingen måde økonomisk rentabelt at benytte.

Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Noir Desire, Danish Design Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Andreas - det ser faktisk overraskende godt ud.

Der er mange parametrer som er rigtig gode.

Jeg har et møde på søndag og det kunne sagtens tænkes at jeg derefter kontakter dig.

Så vidt jeg forstår er det dig selv der ejer siden?

Vh.

Christina Desiree Petersen

Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Noir Desire, Danish Design Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for svar. Jeg syntes dog jeg mangler mange flere specifikke forklaringer på hvad det er jeg får for den ene pakke i har på siden? 

Det eneste jeg umiddelbart ser er SEO, Nyhedsbreve funktion og Google Analytics.

Men måske du har et link til en liste eller lign?

Vh.

Christina Desiree Petersen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Jeg er sikker på at denne artikel kan hjælpe dig lidt på vej :-)

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har tidligere været meget stor fortaler for GoldenPlanet, men de har i de seneste måneder gjort det lidt mere besværligt.

De har blandt andet lukket for muligheden for at oprette ekstra mapper i shoppen og f.eks. installerer en blog til shoppen. Det skal nu foregå på et andet domain.

Derudover er deres nye version 5 lukket for design ændringer og det kommer først i V6 igen. Den kommer til efteråret/vinter, men er blevet skubbet flere gange.

Vi kigger selv nu på andre platforme. VI har kigget Shoporama hos Morten og den ville jeg gerne have, men de har ikke API adgang endnu, så det var et No go for mig.

Vi vælger nok en Magento løsning. Den er fleksibel nok til at vokse med, m en nok et overkill til små butikker. Her ville jeg kigge på Shoporama, Prestashop eller OpenCart

Den største fordel jeg kan se ved GoldenPlanet er at den kører ud af boksen.

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Jeg gad godt se bare ÈN shop fra GoldenPlanet, der ser nogenlunde tidssvarende ud - efter min mening virker det tungt og gammeldags og på ingen måde økonomisk rentabelt at benytte.

Det kan godt lade sig gøre Thomas. Tag et kig på www.lovejoy.dk. Det er et design jeg har lavet.
Det skal dog siges at det er i version 4 hvor det er muligt. I V5 er det ikke og kommer først igen i V6.

Se mit andet indlæg her i tråden hvor jeg forklarer, hvorfor min begejstring for GP er faldet og at vi selv kigger på andre løsninger :-)

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)