Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte artikler fra en Wordpress side til anden - Ikke ligge som nyeste

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har en Wordpress side som jeg overvejer at nedlægge grundet jeg ganske enkelt kun har tid til at have fokus på en som tiden ser ud.

Der ligger dog nogle artikler derovre som jeg godt vil have flyttet over til det nye site, vi snakker måske kun 3000 ord eller lign, men det vil trods alt stadig skabe lidt indhold kontra bare at blive smidt ud.

Vil godt have de 15 artikler eller lign flyttes nemmest muligt, er det bare igang med copy paste ? .... Hvis det er løsningen så er det også ganske fint, men hvordan sikre jeg mig at de ikke kommer frem på forsiden som nyeste nyhed ? ...

Ønsker trods alt ikke at flytte en fx 3 måneder gammel nyhed der ender på min nye forside øverst, det vil se ud som om jeg slet ikke følger med. Inden jeg begynder at rode alt for meget med det selv, kunne det ske folk kendte en utrolig nem måde.

Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:28

Hej Henrik.

Du kan editere "udgivelsesdatoen" for hvert enkelt indlæg - både under indlægget selv og i oversigten via "Lynredigere".

Så sætter du bare den oprindelige dato for indlæggene på det nye site.

Hvis det gamle sites domæne helt udgår, så gør dig selv den tjeneste at 301-redirecte domænet til det nye domæne.
Ellers redirect adresserne for indlæggenes gamle placering til de nye placeringer.

Du kan eventuelt overveje at flytte de 15 artikler med WordPress Importer plugin'et.

Håber det giver mening.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 20:34

Hej John

Mange tak for svaret, havde slet ikke set at man kunne redigere datoen hvor udgivelsen, lige præcis det jeg søgte.

Det gamle domæne udgår helt efter lidt tid, og så var planen at det bare skulle pege på det nye site. Har ved Unoeuro.com så må ind i deres menu og lede efter noget 301-redirecte af domæne navn.

Takker for hjælpen, kigger lige på det plugin Yes

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 11:24

Du kan også i dit site lave en eksport af dine artikler

og bagefter importere dem i det nye site

så kommer de rigtigt ind både med samme dato og det hele

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 11:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har brug for hjælp kan du sende en mail så skal jeg nok lige gøre det for dig det tager ikke mange minutter

lars@tjenester.dk

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 11:45

Jeg kan anbefale dette plugin til 301 Simple 301 Redirects V 1.03

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 11:45

Takker for budet Smile

Havde ikke tid til at kigge på det igår, så regner med at få det testet i aften, er ret sikker på at det burde kunne lade sig gøre med et forsøg eller to selv Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)